رختکن و نورافکن‌های استادیوم یادگار امام تبریز بازسازی می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به وضعیت بد و غیراستاندارد رختکن و نورافکن‌های استادیوم یادگار امام تبریز اشاره کرد و گفت: این دو مورد با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار بازسازی و تعمیر می‌شود.

به گزارش ارک خبر،حبیب ستوده نژاد روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: رختکن این ورزشگاه کوچک و غیراستاندارد بود، اتاق ماساژ و مربی و همچنین حوضچه آب سرد نداشت و نورافکن ها نیز در وضعیت نامناسبی قرار داشتند و زمین چمن و استادیوم را به طور کامل روشن نمی کردند از این رو در نخستین بازدیدم از آن، نسبت به رفع نواقص و بازسازی رختکن و نورافکن ها تاکید کردم.
وی اضافه کرد: پس از شیوع پاندمی کرونا و برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران، این ورزشگاه کاملا بی روح شده بود و در اولین گام و دادن روحیه تازگی به آن، رنگ آمیزی را در اولویت قرار دادیم و برای تعمیر و بهسازی نورافکن ها با پیمانکار ۴.۸ میلیارد تومان قرار داد بستیم.
ستوده نژاد با بیان اینکه در ۳۰ سال گذشته تاکنون دوبار برای بازسازی این ورزشگاه هزینه اساسی صورت گرفته گفت: سعی خواهیم کرد تا کار بازسازی و تعمیر رختکن و نورافکن ها را تا قبل از پایان ماه هفتم سالجاری به اتمام برسانیم و ورزشگاه را برای بازی های خانگی تراکتور آماده کنیم.
وی به سفر رییس جمهور به استان و ارایه طرح بازسازی کلی این ورزشگاه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی اشاره کرد و گفت: پس از دفاعیات و توضیحاتی که در نهاد ریاست جمهوری ارایه کردیم با تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان برای این ورزشگاه در طول سه سال موافقت شد که با اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اول، مشکل موتورخانه، زمین چمن، حاشیه زمین بازی، سکوها و سرویس های بهداشتی را به ترتیب اولویت برطرف خواهیم ساخت.
ستوده نژاد همچنین به طرح های نیمه تمام ورزشی پیرامون این ورزشگاه نیز اشاره کرد و گفت: در سفر رییس جمهور با استان برای اتمام طرح های نیمه تمام ورزشی استان ۳۵۵ میلیارد تومان اختصاص یافت که ۱۰۰ میلیارد تومان آن برای تکمیل استخر قهرمانی و ۱۲۰ میلیارد تومان نیز برای بازسازی ورزشگاه منظور خواهد شد.
وی همچنین گفت: ۹۰ میلیارد تومان برای اتمام ۱۰ طرح نیمه تمام، ۳۰ میلیارد تومان برای ورزشگاه بناب و ۵ میلیارد تومان برای زمین چمن مصنوعی ورزشگاه ملکان تخصیص یافته که با تحقق این اعتبارات، طرح های نیمه تمام ورزشی استان در مسیر بهره برداری قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا