هوای بیشتر مناطق کشور از فردا خنک‌تر می‌شود/ رگبار باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه هوای تهران و بیشتر استان‌ها از فردا خنک‌تر می‌شود، گفت: وزش باد همراه با خیزش گردوخاک در غرب و جنوب غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ارک خبر،روز پنجشنبه فریبا گودرزی درباره وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: برای چند روز آینده در ساعات بعدازظهر و شب، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی همراه می‌شود که گاهی نیز خیزش گردوخاک را به دنبال دارد.
وی افزود: امروز برای استان‌های ساحلی دریای خزر و از روز جمعه (فردا) تا روز دوشنبه هفته آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت روزهای یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات البرز هم رخ خواهد داد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا (جمعه) تا روز دوشنبه هفته آینده دما برای استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل به شکل محسوسی کاهش می‌یابد و هوا در بیشتر مناطق کشور خنک‌تر می‌شود.
گودرزی ادامه داد: شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد توأم با گردوخاک در چند روز آینده رخ خواهد داد و در سه روز آینده برای غرب و جنوب غرب کشور نیز وزش باد وشدید موقتی و خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.
وی شرق دریای عمان و دریای خزر را برای چند روز آینده مواج و متلاطم اعلام کرد.
کارشناس سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای تهران، گفت: آسمان تهران امروز آسمانی صاف و در برخی ساعات با همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است که بیشینه دمای امروز تهران ۳۸ درجه خواهد بود و هوای تهران از فردا خنک‌تر خواهد شد.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا