رسانه های داخلی همسو با مسیح علی نژاد هستند! / مدافعان حیوانات به حیوانات ظلم می کنند

دبیر ستاد امر به معروف گفت: در مورد سگ گردانی رسانه ها کمک حال ما باشند، محال است شما در پارکی بروید که کسی بدون سگ بیاید، این کسانی که اسمشان را مدافعان حقوق حیوانات گذاشته اند به حیوانات ظلم می کنند؛سگ گردانی جرم نیست، مگر اینکه رعب و وحشت ایجاد کند.

به گزارش ارک خبر،نشست خبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی صبح امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
“محمد حسن نستوهی” در ابتدا ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام حزن و اندوه حسینی حدیثی را از اباعبدالله الحسین علیه السلام در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر مطرح کرد و گفت: امر به معروف با اغتشاش، ظلم کردن، آبرو بری و توهین متفاوت است، این کاملا در فرمایش امام حسین علیه السلام محرز است.
وی ادامه داد: حضرت می‌فرماید برای اصلاح امت جدم امر به معروف و نهی از منکر کردم.
نستوهی تاکید کرد: هدف از اصلاح این نیست که به یک مقام و جایگاه برسیم، بلکه هدف هدایت جامعه است.
دبیر امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: وقتی می‌خواهیم امر به معروف کنیم تخریب ها و تهمت ها به طرق مختلف شروع می شود.
نستوهی گفت: خبر هایی که در مورد امر به معروف و نهی از منکر در رسانه ها کار می شود با وجهه و سمت و سوی خاصی صورت می‌گیرد، انگار رسانه های ما رسانه مسیح علی نژاد است!!
وی با تاکید بر اینکه امر به معروف مسئولین اولویت ماست، گفت: تا زمانی که بحث امر به معروف و حجاب می شود قالب خبر ها در رسانه ها تخریبی است، این حساسیت باید از بین برود.
وی با اشاره به اینکه بد حجابی جرم است، تصریح کرد: بی حجابی در جامعه ما یک جرم است، بی حجابی و بی عفتی یکی از منکرات است، مسئولین نیز در این رابطه طرف حساب ما هستند، باید یقه مسئولین را در امر حجاب و عفاف بگیریم که قانون حجاب و عفاف در سال ۸۴ اجرا نشده است.
نستوهی سپس به ورود سگ ها به پارک ها و اماکن عمومی اشاره کرد و گفت: در مورد سگ گردانی رسانه ها کمک حال ما باشند، محال است شما در پارکی بروید که کسی بدون سگ بیاید، این کسانی که اسمشان را مدافعان حقوق حیوانات گذاشته اند به حیوانات ظلم می کنند؛سگ گردانی جرم نیست، مگر اینکه رعب و وحشت ایجاد کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خطاب به نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان مجلس بجای اینکه به عزل و نصب ها رسیدگی کنند به خلا های قانونی برسند.
وی در ادامه به پیام اصلی قیام امام حسین علیه السلام اشاره کرد و افزود: فلسفه قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است، پیام عاشورا به ما این است که امر به معروف هزینه دارد.
وی اضافه کرد: امام حسین علیه السلام هم امر به معروف کرد و سرش را بریدند و حضرت بابت امر به معروف هزینه داد.
نستوهی به وظایف ستاد طبق فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: وظیفه شما این نیست که مباشرتا امر به معروف و نهی از منکر کنید، وظیفه شما سیاست گذاری است، امر به معروف این نیست که چماقی بدست گرفته و وارد شویم، شیوه امر به معروف و نهی از منکر باید آموزش داده شود، در استان ما تقریبا ۵ هزار نفر در این دوره ها شرکت کرده اند.
وی افزود: در تشکیل و راه اندازی گروه های جهادی هزار گروه احیاگر امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است که منبع آن قانون حمایت از آمران معروف و نهی از منکر است؛ هدف ما راه اندازی لشکر مطالبه گری طبق منویات مقام معظم رهبری است.
وی به طرح های ساماندهی آمران به معروف پرداخت و گفت: اولویت آموزش و سپس حمایت حقوقی از آمران به معروف است، وکیل رایگان و در شعب ویژه دادگستری بدون نوبت به وضعیت آمر به معروف رسیدگی می شود.
وی در ادامه به هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: دهه امر به معروف و نهی از منکر دهه اول ماه محرم است، این دهه را بنام امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری کردند؛ شعار این دهه ملت حسینی، مطالبه گری آگاهانه و تبیین مجاهدانه است.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا