لزوم اطلاع رسانی قبل از شروع عملیات های اجرایی

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: براساس ماده 211 آئین نامه راهنمایی و رانندگی سازمان های مسئول در این حوزه، شهرداری در داخل شهر و سازمان راهداری در بیرون از شهر می بایست ضمن هماهنگی با پلیس راهور ، قبل از شروع عملیات اجرایی مراتب را به آگاهی عموم برسانند.

به گزارش ارک خبر،سرهنگ یونس منفرد، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از تراکم ترافیک در برخی از شریان های اصلی شهر تبریز خبر داده و افزود: به علت برخی عملیات عمرانی در معابر اصلی شهر در روز های اخیر شاهد تراکم ترافیک و معطلی برخی شهروندان در این معابر بودیم.
سرهنگ “یونس منفرد” با اعلام این خبر بیان داشت: در پی بررسی فنی و کارشناسی از معابر لزوم  آسفالت ریزی در معابر و اصلاح نقاط حادثه خیز به تصویب کمیته فنی در شهرداری تبریز و سازمان های مسئول رسید و عملیات ترانشه برداری نقطه حادثه خیز در بزرگراه پاسداران و همچنین احداث تقاطع غیر هم سطح در تقاطع خیابان ارتش و آزادی تقاطع کمربندی میانی با شهدای ارتش به مرحله اجرا در آمد.
وی ادامه داد: عملیات عمرانی و نگه داشت راه یکی از ملزومات حمل و نقل ترافیک شهری و حمل و نقل پایدار هست و هرگونه عملیات عمرانی علی الخصوص در معابر شریانی اصلی با تاخیر ترافیک همراه خواهد بود لذا شهروندان می بایست صبر حوصله به خرج داده و از مسیر های جایگزین برای عبور و مرور خود استفاده نمایند.
سرهنگ منفرد در خصوص در خواست برخی شهروندان در فضای مجازی مبنی بر اینکه موضوع عملیات عمرانی می بایست قبلاً اطلاع رسانی می شد افزود: براساس ماده ۲۱۱ آئین نامه راهنمایی و رانندگی سازمان های مسئول در این حوزه، شهرداری در داخل شهر و سازمان راهداری در بیرون از شهر می بایست ضمن هماهنگی با پلیس راهور ، قبل از شروع عملیات اجرایی مراتب را به آگاهی عموم برسانند ودر این مورد مطالبه مردم بحق می باشد.
سرهنگ منفرد در خاتمه از شهروندان خواست: فصل عملیات عمرانی با توجه به مقوله فنی آن فصل تابستان ودو ماه اول پاییز می باشد فلذا شهروندان همکاری های لازم را با دستگاههای اجرایی معمول داشته و اگر در مسیر تردد خود عملیات عمرانی وجود دارد از مسیر های جایگزین و تا حد امکان از خودرو های عمومی برای تردد استفاده کنند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا