بی‌ اطلاعی مسافران مراغه – تهران از لغو پرواز تا لحظه ورود به فرودگاه

مسافران مراغه - تهران که پس از رسیدن به فرودگاه سهند از لغو پرواز روز جاری در ساعت ۸:۴۵ مطلع شدند، طی تماس با دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مراغه از دریافت نکردن پیامک و بی‌اطلاعی از لغو پرواز ابراز گلایه کردند.

به گزارش ارک خبر،جمعی از این مسافران روز یکشنبه در گفت‌وگویی رسیدگی به این موضوع و تکرار نشدن آن را خواستار شدند و هریک مشکلات ناشی از این ناهماهنگی را پشت تلفن بازگو کردند.
همسر «نسرین عمران» که برای رهسپار کردن وی به فرودگاه سهند آمده بود، بیان کرد: هیچ‌یک از مسافران پیامک لغو پرواز را دریافت نکرده‌اند و تنها در درب ورودی فرودگاه از لغو پرواز مطلع شده‌اند؛ این در حالی است که برخی از آنان برای روز جاری خود در تهران برنامه‌ریزی کرده‌اند.
«مهدی خشکار» که به گفته خودش ساعت هشت و در عین بی‌اطلاعی وارد فرودگاه سهند شده است نیز اظهار داشت: لغو این پرواز از دیشب مشخص شده اما پیامک آن به مسافران نرسیده است؛ در چنین مواردی هر یک از مسافران با یک سری مشکلات متفاوت مواجه می‌شوند و مسئولان فرودگاه باید پاسخگو باشند.
«مهتاب نوایی» از دیگر مسافران این پرواز نیز با ابراز گلایه از این ناهماهنگی بیان کرد: در تهران کار واجب دارم و لغو پرواز اگر دیشب اطلاع‌رسانی شده بود، سعی می‌کردم با وسیله نقلیه دیگری خودم را به آنجا برسانم اما زمانی لغو پرواز را فهمیدم که کار از کار گذشته است.
«نازنین شادمان» هم از تکرار همین ناهماهنگی در ماه گذشته و تاخیر ۲.۵ ساعته پرواز طی هفته گذشته گلایه دارد و معتقد است که اگر این وضعیت در رسانه‌ها بازتاب داشته باشد، مسئولان تدبیری برای آن می‌اندیشند.
وی با بیان اینکه خانواده سه نفری آنان برای کار به تهران می‌رود، بیان کرد: این ناهماهنگی مشکلات عدیده برای مسافران ایجاد می‌کند؛ مسافرانی که برخی از آنان از شهرستان‌های اطراف به فرودگاه سهند آمده‌اند و اکنون تکلیف را نمی‌دانند.
«محمد حاجی‌پور»، رئیس فرودگاه سهند که به گفته خودش در لحظه مکالمه میهمان داشت، در گفت‌وگوی کوتاه تلفنی با خبرنگار بیان کرد: شرکت هواپیمایی پیامک لغو پرواز تهران به سهند در روز جاری را ارسال کرده اما پیامک مربوط به پرواز رفت را نفرستاده است.
وی از خبرنگار خواست تا یک ساعت دیگر با وی تماس بگیرد و در لحظه‌ای که خبرنگار ایرنا تکلیف مسافران را از وی می‌پرسید، بدون خداحافظی گوشی را قطع کرد.
گفتنی است بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مسافران این پرواز به تبریز اعزام شدند تا از طریق فرودگاه شهید مدنی و حداقل با حدود سه ساعت تاخیر خودشان را به تهران برسانند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا