گام‌های توسعه‌ای تراکتورسازی ایران برای تکنولوژی و کیفیت

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران بر گام‌های توسعه‌ای این گروه برای تکنولوژی و کیفیت تاکید کرد.

به گزارش ارک خبر،

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، مصطفی وحید زاده در مراسم معارفه معاونت فنی و توسعه و معاونت کیفیت گروه تراکتورسازان، گفت: تراکتورسازی همزمان با رویکرد تامین نیاز کشاورزان به محصول استراتژیک تراکتور، توسعه اهداف و برنامه‌های تکنولوژیکی و کیفیت را در سرخط اهداف و برنامه‌های خود قرار داده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های افزایش تولید در تمامی بخش‌های گروه تراکتورسازان، افزود: مدار این افزایش همراستا با توجه ویژه به کیفیت و رضایتمندی مشتری می‌چرخد تا تولیدات براساس نیاز مصرف کننده، به خصوص کشاورز از خطوط تولید خارج و وارد بازار عرضه شود.

وی اضافه کرد: توجه به توسعه محصول باید با مضامینی هم‌چون استاندارد، محیط زیست و … همراه باشد تا بتوانیم محصولی با کیفیت بالا و منطبق بر نیاز و درخواست مصرف کننده تولید و وارد بازار رقابت کنیم.

وحیدزاده رسیدن به این اصل را بدون دریافت بازخورد از بازار مصرف و ارزیابی آن غیر ممکن دانست و گفت: نمایندگان تراکتورسازی که در اقصی نقاط کشور و دنیا به عنوان پل ارتباطی بین مشتری و این مجموعه مستقر هستند مشاوران بالقوه‌ای هستند که می‌توان از ظرفیت‌های آنان در رسیدن به کیفیت مورد درخواست مشتری و رفع نقاط کور تولیدی استفاده بهینه کرد.

عضو هیات مدیره گروه تراکتورسازان، قابلیت فنی بودن نمایندگان حوزه مدیریتش را نیز یادآور و اضافه کرد: این ظرفیت‌ها باید در راستای تولید محصولات تکنولوژیک و بروز و حتی محصولات جدید به بازوی قدرتی برای تراکتورسازی تبدیل شوند.

وی با نیم نگاهی به گذشته، روند طی شده در امور مورد اشاره را چندان رضایت بخش ندانست و از توجه ویژه به بحث کیفیت و نوآوری به عنوان برگ برنده در تمامی صنایع و تولیدات یاد کردو

وی اظهار کرد: متاسفانه در سنوات قبل مسائل حاشیه‌ای از قیمت گذاری تا توزیع، که هیچ کدام وجاهت قانونی نداشته‌اند به عنوان زنجیر و بندهایی به چرخ‌های تولیدی تراکتورسازی بسته شده بود که قلب تولید و کشاورزی کشور را نشانه رفته بودند که خوشبختانه با همراهی و همکاری تمامی مسئولان دلسوز این موانع در حال رفع هستند و در واقع این مهم، همراهی و تمرکز کارگران، کارشناسان و مسئولان تراکتورسازی را برای تولید محصولی که گره از کار کشاورزی کشور باز گشاید مصمم تر کرده است.

وحید زاده تاکید کرد: با ارتقای حوزه کیفیت در گروه تراکتورسازان به جایگاه معاونت تلاش می‌شود تا تمامی تولیدات از قطعات، مجموعه‌ها و محصولات نهایی از گیت ذره بینی کیفیت رد شود تا با کمترین کمبودی به دست مصرف کننده رسیده و باعث شکوفه زدن سبزینه‌های بخش کشاورزی در مزارع داخلی و خارجی باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های نیروی انسانی شاغل در تراکتورسازی را رمز موفقیت چند ماه اخیر اعلام کرد و گفت: به دلیل تجربه و دانشی که درتمامی کارکنان و در سایه طی کردن سنوات خدمت در مجموعه به وجود آمده، استفاده از این استعدادها می‌تواند هم شتاب گرفتن مراحل توسعه در حوزه اهداف سازمانی و هم ایجاد انگیزه در نیروهای انسانی جوان را ممکن سازد چرا که با این روند تمامی کارکنان و شاغلان به داشتن رویکرد استفاده از پتانسیل‌های همکاران معتقد واقف می‌شوند و این امر منتهی به رشد در هر دو حوزه تولید و نیروی انسانی خواهد بود.

در پایان این جلسه امیر جدیری به عنوان معاون فنی و توسعه و علی محمد علیزاده به عنوان معاون کیفیت گروه صنعتی تراکتورسازی ایران معرفی شدند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا