شرایط ثبت‌نام پذیرفته شدگان دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد اعلام شد

پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور مهر ماه سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) و دانشگاه آزاد اسلامی (نوبت اول) برای اطلاع دقیق از تاریخ و چگونگی ثبت نام و همچنین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لازم است از فردا سه‌شنبه ۸ شهریور به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه‌های فوق مراجعه کنند.

به گزارش ارک خبر،دکتر حسن مروتی معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور روز گذشته از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر تحصیلات تکمیلی دانش‌پذیری کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در نوبت بیست و دوم و دانشگاه آزاد اسلامی در نوبت اول خبر داد.
بر این اساس لازم است پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی برای اطلاع از تاریخ و چگونگی ثبت نام و همچنین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۶/۸ به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه های فوق به نشانی دانشگاه پیام‌نور  http://pnu.ac.ir و مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی  https://sanjesh.iau.ir مراجعه کنند.
بدیهی است عدم اقدام به موقع برای ثبت نام بمنزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی می­‌شود.
داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه پیام نور و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته ‌محلهای قبولی ثبت‌نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.
همه پذیرفته شدگان به شرط اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی مورد تایید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود خواهند بود.
همچنین همه پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در موسسه محل قبولی خود اقدام کنند. بدیهی است عدم ثبت نام بموقع پذیرفته شدگان در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌شود.
پذیرفته شدگان مرد لازم است با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در دفترچه‌ راهنمای‌ ثبت نام و انتخاب رشته آزمون ورودی دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) مهر ماه سال ۱۴۰۱ واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.
نظر به اینکه در دستورالعمل ثبت‌نامی ابلاغ شده است تا از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد) می‌باشند، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل آید، لذا ضرورت دارد این دسته از پذیرفته‌شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کرده و مدارک لازم را به آنجا ارائه نمایند تا ثبت‌نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد. متقاضیانی که دارای مغایرت معدل هستند باید وضعیت نهایی خود را حداکتر تا پایان آذر ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری کرده و از مراجعه به سازمان سنجش آموزش کشور جداً خودداری نمایند.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، در هر مرحله‌ از پذیرش (ثبت‌نام‌، پذیرش و یا هنگام‌ تحصیل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ شود که‌ متقاضی حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه کرده و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی وی لغو شده و طبق‌ مقررات‌ با وی رفتار خواهد شد.
متقاضیان درصورت لزوم می­‌توانند سؤال یا سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی https://request.sanjesh.org و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا