تعیین هشت هزار اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین حسینی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: هشت هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت کل مسافران اربعین حسینی کشور در نظر گرفته شده که ۲۵۰ تا ۲۷۰ دستگاه مختص مسافران آذربایجان شرقی است.

به گزارش ارک خبر،

علیزاده با بیان اینکه حرکت از ۱۴ ترمینال مبدا آذربایجان شرقی به مرز مهران تا روز اربعین ادامه خواهد داشت افزود: باتوجه به حجم زیاد مسافران در بازگشت از اربعین، هم استانی ها بازگشت را به روز آخر موکول نکنند.
وی از استمرار حضور اتوبوس ها در مرز برای بازگرداندن مسافران تا چند روز بعد از اربعین هم خبر داد و گفت:  تا زمانی که مسافران ما در مرز حضور داشته باشند، روند بازگرداندن آنها هم ادامه خواهد داشت و از این بابت نگرانی ای وجود ندارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اعزام ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر زائر با ۳۵۰ سرویس به مرز مهران تا صبح امروز افزود: زائران محترم ضمن حفظ آرامش، هرگونه نارسایی احتمالی را با شماره تلفن ۱۴۱ یا عوامل اداره کل راهداری که در ترمینال ها مستقر هستند در جریان بگذارند.
علیزاده با تاکید بر اینکه تاکنون هیچگونه نقص فنی یا حادثه ای برای اتوبوس های اعزامی از استان ما رخ نداده است اضافه کرد: مسافران از لحظه ای که سوار اتوبوس می شوند تا زمانی که در مهران از اتوبوس پیاده می شوند تحت پوشش بیمه قرار دارند.
وی از ایجاد زیرساخت لازم برای خودروهای شخصی در مرز مهران هم خبر داد و افزود: زائرانی که با خودرو خودشان عازم مرز شده اند، می توانند از پارکینگ های دولتی یا بخش خصوصی استفاده کنند.
با توجه به تجربه سال های گذشته، مسافران می توانند در لحظه پیاده شدن از وسایل نقلیه، از طریق تعیین موقعیت مکانی با نرم افزار های ویژه از جمله پیام‌رسان ها و ذخیره آن، هنگام‌ برگشت به راحتی وسیله نقلیه خودشان را پیدا کنند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا