موافقت با نقل‌وانتقال نزدیک به ۵ هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: ۱۲ هزار و ۵۹۲ درخواست برای میهمانی و نقل و انتقال در سال تحصیلی جدید توسط دانشجویان کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و دکتری حرفه‌ای در دانشگاه‌ها در سامانه سجاد ثبت شده بود که با درخواست چهار هزار و ۸۶۳ نفر موافقت شد.

به گزارش ارک خبر،ابوالفضل دانشور افزود: فرآیند ثبت درخواست‌های میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان برای سال تحصیلی جدید در سامانه سجاد از اردیبهشت سال جاری شروع شد و پس از پایان مهلت دانشجویان برای ثبت درخواست، دانشگاه‌های مبدا شروع به بررسی درخواست‌ها کردند و از مجموع کل درخواست‌های ثبت شده با هفت هزار و ۸۰۵ درخواست موافقت شد.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های مقصد نیز در بازه زمانی قانونی که در اختیار داشتند از مجموع درخواست‌هایی که دانشگاه‌های مبدا با آن‌ها موافقت کرده بودند؛ با چهار هزار و ۸۶۳ درخواست جهت پذیرش، میهمانی و نقل و انتقال موافقت کردند.

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان درمورد جنسیت افرادی که با میهمانی و نقل و انتقال آنها در سال تحصیلی جدید موافقت شده است، گفت: از مجموع چهار هزار و ۵۳۸ نفری که به دانشگاه‌های کشور میهمان شدند، ۲ هزار و ۸۸۵ زن و یک هزارو ۹۷۸ مرد هستند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا