هزینه پرواز رفت و برگشت جام جهانی به ۱۱ میلیون تومان کاهش یافت

وزیر ورزش و جوانان از کاهش هزینه پرواز رفت و برگشت به جام جهانی فوتبال در قطر خبر داد و گفت: با رایزنی های انجام شده، هزینه بلیت رفت و برگشت به این رویداد ورزشی ۱۱ میلیون تومان است.

به گزارش ارک خبر،سید محمد سجادی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به رایزنی های انجام شده برای سفر ارزان قیمت به قطر در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: هزینه پرواز رفت به قطر ۱۵ میلیون تومان بود که با توجه به سفر راه و شهرسازی به دوحهه و رایزنی با مسئولان این کشور؛ این هزینه به حدود پنج میلیون تومان کاهش یافت و بنابراین هزینه پرواز هوایی رفت و برگشت به این کشور ۱۱ میلیون تومان برآورد می شود.

وی درباره بلیت‌های ارزان قیمت افزود: درباره بلیت‌های ارزان اعداد و ارقام مختلفی صحبت کرده بودند که براساس آخرین سفر وزیر راه و معاون فنی بنده به قطر و تفاهم‌های ایجاد شده گزارش شد یکی از شرکت‌های هوایی فعال در این رقابت‌ها پیشنهاد سفر ارزانتری یعنی حدود پنج میلیون تومان را داد.

به گزارش ایرنا، بیست‌ودومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال قرار است از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱ در قطر برگزار شود. این نخستین بار است که جام جهانی فوتبال در پاییز برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات قرار است تیم ملی ایران با تیم‌های ملی انگلستان، آمریکا و ولز به ترتیب در تاریخ‌های ۳۰ آبان، چهارم و هشتم آذرماه بازی داشته باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا