آغاز لیگ برتر فوتسال پیش از جام جهانی بهترین تصمیم بود

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون گفت: برنامه ریزی برای آغاز لیگ برتر فوتسال پیش از شروع جام جهانی فوتسال بهترین تصمیم بود و به بازیکنان و تیم ملی کمک می‌کند.

به گزارش ارک خبر، در خصوص تصمیم سازمان لیگ فوتسال برای آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال پیش از شروع جام جهانی گفت: این تصمیم خیلی خوب بود که چهار هفته از مسابقات لیگ برگزار شود و سپس تیم ملی خود را آماده جام ملت‌های آسیا کند. قرار نیست سازمان لیگ با باشگاه‌ها مشورت کند. به نظرم سازمان لیگ تصمیم درستی گرفته است و «دمشان گرم»!

کاپیتان مس تاکید کرد: لیگ فوتسال ایران پویا است و بازیکنان نیاز دارند بازی کنند. تیم شهید منصوری از پنج ماه پیش در لیگ بازی نکرده و می‌گوید فصل بعد هم پس از جام جهانی آغاز شود. نمی دانم مسئولان این باشگاه دنبال چه چیزی هستند. اگر می‌توانید تیمداری کنید «بسم الله». اینکه می‌گویند قدیمی ترین تیم لیگ و از این موارد، درست نیست. بازیکن فوتسال نیاز به پول دارد و اینکه مسابقات لیگ برای هفت، هشت ماه تعطیل باشد انصاف نیست.

فخیم ادامه داد: با این تصمیم، هم بازیکنان آماده‌تر راهی تیم ملی می‌شوند و هم خیالشان بابت قرارداد و تیمی که دارند راحت است. آنها دیگر دغدغه مالی نخواهند داشت و با ذهن آسوده در خدمت تیم ملی هستند.

وی درباره شرایط تیم فوتسال مس سونگون هم اظهار کرد: اخیراً حمید بی غم به عنوان سرمربی تیم مس انتخاب شده است. بی غم شناخت خیلی خوبی از مس دارد و با همین تیم قهرمان ایران و آسیا شده است. قرارداد چند بازیکن تمدید شده و حمید احمدی و ابوالقاسم عروجی هم قرارداد بسته‌اند. فکر می‌کنم دو یا سه بازیکن دیگر می‌خواهیم. دنبال پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ هستیم و امیدوارم به این هدف برسیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا