پرداخت پاداش هزار و ۳۷۰ میلیارد تومانی به مشترکان برق/ صرفه‌جویی ۴۲ درصد از مشترکان

وزیر نیرو گفت: نزدیک به هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی بخش خانگی شد که مجموع این اقدامات، منجر به ارائه برق بیشتری به بخش‌های خدمات و صنعت شد.

به گزارش ارک خبر،علی اکبر محرابیان پس از نشست مشترک با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرایی نشدن برخی از احکام قانون حمایت از صنعت برق و برنامه ششم توسعه در سنوات گذشته، گفت: عمده اقدامات وزارت نیرو برای رفع ناترازی تولید و مصرف برق از ابتدای دولت سیزدهم را می‌توان در دو حوزه افزایش ظرفیت نیروگاهی کشور و مدیریت مصرف با در نظر گرفتن منطق اقتصادی تقسیم بندی کرد.

وی درخصوص افزایش ظرفیت نیروگاهی اظهار داشت: نتیجه اقدامات وزارت نیرو، حاکی از افزایش شش هزار مگاواتی ظرفیت تولید نیروگاهی، شامل نیروگاه‌های حرارتی، تجدیدپذیر و ارتقا توان و بهره وری نیروگاه‌های موجود بود.

این عضو دولت سیزدهم درباره اقدامات وزارت نیرو برای مدیریت مصرف تصریح کرد: در بخش خانگی با برقراری منطق اقتصادی، مردم از صرفه جویی و مصرف زیر الگو استقبال کردند به طوری که حدود ۴۲ درصد مشترکان، صرفه جویی داشتند که در همین راستا نیز حدود هزار ۳۷۰ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی بخش خانگی بود.

محرابیان ادامه داد: افزایش ظرفیت نیروگاهی در کنار همکاری مردم برای صرفه‌جویی در مصرف برق، منجر به تامین برق بیشتر در بخش‌های خدمات و صنعت شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا