هلال احمر، پلی بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان/ هفت هزار عضو جمعیت هلال احمر در استان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: در کشور ما جمعیت هلال احمر  سعی کرده به منزله پلی بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان عمل کند و خدمت را به واسطه مردم به مردم ارائه کند و آذربایجان شرقی دارای هفت هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر است.

به گزارش ارک خبر،حمید منجم در آیین نکوداشت روز جهانی داوطلب، گفت: چهاردهم آذر ماه روز جهانی داوطلب فرصت مناسبی است تا از تلاش های خستگی ناپذیر افرادی که با جان و دل عضو جمعیت هلال احمر هستند و فعالیت دارند و  هر جا موفقیتی در  این جمعیت دیده می شود با حضور پر رنگ آنها آشکار است.

وی با بیان اینکه هلال احمر مبنی بر حضور مردم است، افزود: در کشور ما جمعیت هلال احمر  سعی کرده  بمنزله پلی بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان عمل کند و خدمت را به واسطه مردم به مردم ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه این جمعیت یاد آور مجاهدت و همت انسانهای بزرگی  است که همواره به یاد همنوعان آسیب دیده از حوادث و سوانح  کمک می کنند، اضافه کرد: این افراد در راستای تسکین آلام بشری و تکریم و احترام انسان ها فارغ از نژاد و ملیت آنها تلاش می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، گفت: دین ما دین حمایت و خدمت است و بی طرفی جمعیت هلال احمر مبنی بر بی اعتقادی نیست چرا که  پایه آن بر اساس اسلام است و امسال نیز نشان برتر ایثار در جهان را جمهوری اسلامی دریافت کرد و الگویی برای خدمت در صلیب صلح شد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر امروز یک مشت کوچک از انبوهی از مهر و محبت است، ادامه داد: آذربایجان شرقی دارای ۷ هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر است و تین مجموعه مکانی است که برادری جای دیپلماسی اداری را گرفته است.

وی در ادامه به مفهوم تعاون گرایی اشاره کرد و گفت: اصل خدمت داوطلبانه در این جمعیت مبنی بر تعاون است و  در لغت به معنی نیکو کردن و یک رنگ بودن است و قطعا بدون عملگرایی این اهداف ممکن نمی شود.

وی افزود: هلال احمر نشان داد با  تعاون می شود کارهای بسیار کرد و سر لوحه ما تعاون گرایی است و نگاه نژادی و حزب و نداریم چرا که بر روی نیکی تمرکز کرده ایم تا در جامعه سفیر تعاون گرایی و در راستای جلب اعتماد عمومی تلاش کنیم.

منجم ادامه داد:امسال پیشرفت و جهش محسوسی در ارائه کار مردمی داشتیم و فعالیت هایی نظیر طرح نظر اب به روستای کم اب، احداث بیمارستان سرپایی با  افزایشی ۵ برابری،  تجمعی کمک های مردمی در درمان دارو نزدیک به ۸ میلیارد تومان و ۳.۵ میلیارد تومان وام برای مددجویی، امانات پزشکی برای نیازمندان برای دریافت خدمت و افتتاح خانه های حلال از تلاش های مجموعه حلال احمر استان است.

وی با بیان اینکه حلال اهمر در ریل حرکتی خود بیش از پیش مستحکم است، ادامه داد: این جمعیت روز به روز پویا تر شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا