پژوپارس ۴۵۰ میلیون تومان شد

بررسی نوسانات قیمتی در بین خودروهای پژو حاکی از آن است که خودروهای این گروه از چهارشنبه گذشته تا امروز به طور میانگین ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان گران شده‌اند.

به گزارش ارک خبر،پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از چهارشنبه گذشته تا امروز ۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۲۱ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت به ترتیب ۳ و ۱۵ میلیون تومان گران شده‌اند و ۳۴۰ و ۳۶۵ میلیون تومان قیمت خورده‌اند و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۴۱۲ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۴۱۸ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو پارس نیز در این مدت از جهش قیمت‌ها در امان نبوده‌است به طوری که مدل ۱۴۰۰ این خودرو از ۴۲۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۴۳۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۷ میلیون تومان گران شده‌است و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا