ارائه تسهیلات خوداشتغالی وکارآفرینی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از ارائه خدمات تسهیلات خوداشتغالی و کارآفرینی به خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر جویای کار خبر داد.

به گزارش ارک خبر،رحمان اصلی زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: ایثارگرانِ متقاضی مشمول وام قرض الحسنۀ خوداشتغالی و کارآفرینی با توجه به محدودیت زمانی جهت تشکیل پرونده برای جذب اعتبارات، در اسرع وقت به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محل پرونده خود مراجعه نمایند.

اصلی زاده گفت: این تسهیلات با رعایت سهمیه‌های قانونی بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور خدمت رسانی به ایثارگران برای جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگانِ دارای یک سال و بالاتر از یک سال اسارت و خواهر و برادران معظم شهدا در نظر گرفته شده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اضافه کرد: خانواده‌های معظم شهدای والامقام و ایثارگران عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ جزئیات این وام قرض الحسنه و ثبت نام در سامانه سجاکا می‌توانند به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا