بارش برف در برخی از محورهای اصفهان

به گزارش ارک خبر: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بارش پراکنده برف در برخی از محورهای استان به رانندگان در خصوص کاهش دید افقی هشدار داد.

سرهنگ” اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: برابر اعلام پاسگاه های پلیس راه استان اصفهان از صبح امروز محورهای سمیرم، گلپایگان، اردستان، نطنز، کنار گذر غرب و نجف آباد با بارش پراکنده برف همراه هستند که این موضوع در برخی موارد باعث کاهش دید افقی رانندگان شده است.

وی از رانندگان خواست در شرایط بارندگی و برفی از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و افزود: رانندگان بایستی پیش از سفر از وضعیت راه ها با شماره گیری تلفن ۱۴۱ اداره راه و ترابری اطلاع پیدا کنند و حتماً زنجیر چرخ را همراه خود داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، گفت: رانندگان بایستی قبل از تردد در جاده های استان از سالم بودن سیستم گرمایشی، برف پاک کن ها و چراغ های مه شکن اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه سایر محورهای استان اصفهان از صبح امروز با بارش باران همراه هستند گفت: با توجه به لغزنده بودن اکثر معابر برونشهری از رانندگان می خواهیم سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند و فاصله طولی با خودروی جلویی خود را رعایت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا