واژگونی پژو و برخورد پراید با یک عابر

به گزارش ارک خبر :رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از جان باختن ۲ نفر و مجروح شدن ۲ نفر دیگر براثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با عابر پیاده در محور شاهین شهر خبر داد.
سرهنگ” اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس راه استان اصفهان ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته در پی اعلام واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ بلافاصله در محل حاضر شدند.
وی افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باخته و راننده خودرو نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت وقوع این حادثه را بنابر تشخیص کارشناسان این پلیس عدم توجه از سوی راننده خودروی پژو ۴۰۵ عنوان کرد.
این مقام انتظامی گفت: ساعت ۲۰:۴۰ در همان نقطه مجدداً شاهد وقوع حادثه ای ای دیگر بودیم که پس از حضور ماموران در صحنه مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک عابر پیاده برخورد کرده این تصادف منجر به فوت عابر پیاده و مجروح شدن راننده خودرو شد.
سرهنگ زارع اظهار داشت: کارشناسان پس از بررسی دقیق خود عدم توانایی راننده خودروی سواری پراید در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز اعلام کرد.
وی همچنین اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته ۶ فقره تصادف جرحی در محورهای برونشهری استان رخ داده که ۸ نفر در این تصادفات مجروح شدند.
سرهنگ زارع با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته ۶۲ فقره تصادف خسارتی ثبت شده عنوان داشت: محورهای نجف آباد و دامنه پر تصادف ترین محورهای استان بودند و عمده علت تصادفات نیز عدم توجه به جلو از سوی رانندگان تشخیص داده شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا