افتتاح ۴۰۰ پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان

سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان گفت: در ایام دهه فجر ۴۰۰ طرح شرکت توزیع برق اصفهان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

در دهه فجرصورت گرفت:
افتتاح ۴۰۰ پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان
سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان گفت: در ایام دهه فجر ۴۰۰ طرح شرکت توزیع برق اصفهان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد.
به گزارش ارک خبر:علیرضا کشانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به افتتاح ۴۰۰ طرح توزیع برق در دهه فجر اظهار داشت: این طرح ها شامل هوشمندسازی و اتوماسیون شبکه، اصلاح ساختارهای فرسوده و قدیمی شبکه، اصلاح و رفع شبکه‌های معارض در سطح شهر و معابر شهری و نیرو رسانی به مشترکان و متقاضیان جدید در شهرستان اصفهان می باشد.

وی بابیان اینکه یک میلیون و ۲۷۰ هزار مشترک در شهرستان داریم، بیان داشت: شرکت توزیع برق شهرستان پنج شهرستان اصفهان، کوهپایه، نطنز، ورزنه وجرقویه راتحت پوشش خود دارد.

 سامانه سپهر در ایام الله دهه فجر در زمینه هوشمندسازی و اتوماسیون شبکه، در شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان افتتاح شد.
سرپرست شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در ادامه گفت: همه اطلاعات مشترکان در شهرستان اصفهان بصورت مکانیزه در قالب نرم افزارهای جی آی اس و یا نرم افزارهای اطلاعات مکانی را در اختیار داریم و در قالب بهره برداری و خدمات مشترکان، به روز رسانی قبوض و اطلاع رسانی خاموشی ها از این نرم افزار استفاده می شود.
وی افزود: سامانه سپهر، کلیه تغییراتی که در شبکه رخ می دهد را به‌ صورت هوشمند به روز رسانی می‌کند و به صورت زیرساخت در اختیار سایر واحدهای شرکت قرار می‌دهد.
کشانی خاطرنشان کرد: ۳۱ میلیارد تومان در قالب اتوماسیون شبکه، ۱۶ میلیارد تومان برای افزایش قدرت مانور شبکه، ۱۲۳ میلیارد تومان در راستای بازسازی و نوسازی شبکه، ۱۳۴ میلیارد تومان در زمینه تامین برق مشترکان جدید، ۱۵ میلیارد تومان برای تامین روشنایی های جدید و ۱۵ میلیارد تومان هم برای مدیریت بار و مکانیزاسیون شبکه برای خاموشی ها و کنترل و مدیریت پیک بار هزینه شده است.
وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با توجه به شرایط موجود، آلودگی هوا و بحران انرژی، ۲ مبحث جدی را در سر لوحه کار خود قرار داده است تصریح کرد: توسعه سامانه های تولید برق خورشیدی که در سرلوحه اقدامات شرکت قرار دارد با عملیات اجرایی یکی از بزرگترین نیروگاه‌های خورشیدی کشور با سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه در کوهپایه آغاز و اجرای طرح های حمایتی هم در این زمینه در برنامه های شرکت توزیع برق قرار دارد.
سرپرست شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به اهمیت اجرای مدیریت مصرف انرژی گفت: به دلیل چالش انرژی و پیک بار و مصرف در تابستان و تولید برق ودر زمستان با توجه به افزایش مصرف وکمبود سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های حرارتی با کمبود تولید برق مواجه هستیم.
وی در ادامه افزود : در ارتباط با مدیریت مصرف بعنوان یکی از وظایف اصلی ،آموزش‌های صرفه جویی برای حدود ۸۰ هزار دانش آموز در سال جاری ارائه شد و تفاهم نامه ای در زمینه مدیریت مصرف انرژی با آموزش و پرورش استان امضا شده تا بتوانیم از ابتدا در سطح مدارس آموزش های لازم را به دانش آموزان ارائه کنیم.
رضایت ۹۵ درصدی مشترکین توزیع برق اصفهان
در ادامه این نشست خبری حمیدرضا آقایی معاون بهره برداری شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به خدمات رسانی و رصد ۲۴ساعته تجهیزات شبکه تحت پوشش، بیان کرد: نیروهای ما در ۱۳منطقه مستقر هستند. همچنین، مرکز ۱۲۱بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشترکان است. چون شبکه های برق درمعرض عوامل خطر فراوانی قراردارند، رصد آنها کار دشواری است ولی تلاش براین است تا مشکلات، کنترل و به حداقل برسد. براین اساس، خودروهای ما از تجهیزات لازم و سیستم ردیاب و رسیدگی در اسرع وقت برخوردار هستند و تمام عملیات رصد می شود.
آقایی به مکانیزه شدن فعالیت های شرکت توزیع و امکان ردیابی اشاره کرد وگفت: با تمهیدات صورت گرفته، قبل از تماس مشترکان، امکان شناسایی و رفع عیوب شبکه، موارد ضعف و نوسان و برخی مشکلات مشترکان از طریق سامانه ها فراهم شده ،که این اقدام در کاهش تماس، کاهش خاموشی و رضایتمندی مشترکان موثربوده است.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر رضایت ۹۵درصدی مشترکین در فروش و پشتیبانی، تامین و نگهداری، تعمیرات و خدماتی که ۲۴ساعته به مشترکان می دهیم، حاصل شده است.
معاون بهره برداری شرکت توزیع برق اصفهان از اقداماتی که در جهت کنترل خاموشی ناشی از ناترازی به وجود می آید اشاره کرد وگفت: خوشبختانه تابستان سال جاری با حداقل خاموشی طی شد.
وی افزود: با توجه به ۱۲۰دقیقه خاموشی ناشی از تعمیرات در کشور در سال گذشته، توانستیم این خاموشی را به ۹۷دقیقه یعنی کمتر از ۱۰۰دقیقه کاهش دهیم. ضمن آنکه برای کاهش به کمتر از ۳۰دقیقه تلاش می کنیم. در این راستا، نصب ۹۰۰کلید هوشمند در شرکت توزیع برای رصد کنتور مشترکان و قطع و وصل کنتورها انجام شده است.
آقایی در ادامه گفت: با استفاده از فناوری های نوین، انجام تعمیرات به روش برق دار بودن مشترکین میسر و امکان تعمیر ۱۵هزارکیلومتر شبکه و دستگاه ترانس در حالت برق دار و بدون خاموشی برای مشترکین انجام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا