برگزاری مانور تمرینی آموزشی وزارت نیروبرگزارشد

برگزاری مانور تمرینی آموزشی وزارت نیرو با هدف اجرای مانور تمرینی آموزشی و هم افزایی و برنامه‌ریزی دقیق برای مقابله با مشکلات طبیعی و غیرطبیعی برگزار شد

به گزارش ارک خبر:مهندس مهران نصر معاون بهره برداری شرکت توزیع برق اصفهان گفت : این مانور به میزبانی استان یزد و استان‌های یاری رسان اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد ، بوشهر و چهارمحال بختیاری و حضور شرکت‌های توزیع،برق منطقه ای،آبفا و آب منطقه ای استانهای یاری رسان در تاریخهای ۳و ۴ بهمن ماه برگزار شد .

وی تصریح کرد : در جریان برگزاری مانور تمرینی آموزشی، مشکلات فراروی توزیع و انتقال برق توسط گروه‌های ارزیاب و بازرسی وزارت نیرو شناسایی و بررسی شد تا در حوادث واقعی به سرعت مشکلات برطرف شود.

در ادامه مهندس آرش گنجیانپور ابراز داشت : در این رزمایش شرکت کنندگان شرایط کمپینگ و دیگر شرایط دشوار را تمرین نمودند .

وی تاکید کرد : بر اساس سناریو مانور آمادگی مقابله با سیل در شهرستان اشکذر استان یزد اجرایی شد و در این راستا نصب ۶ اصله تیر فشار متوسط و جابجایی شبکه توسط شرکت توزیع برق اصفهان انجام گردید.

گفتنی است : در این رزمایش آقایان مهندس آرش گنجیانپور، اصغر صفری و حسین سلطانپور به همراهی ۵ نفر از پرسنل عملیات صادق رحیم پور ، علی اصغر مدیحی ، محمد رضا رحیم پور ، نصر ا… بهمنی و ابراهیم حسن پور در این مانور حضور داشتند .

 

 

 

 

.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا