بودجه عمرانی سال آینده منطقه ۱۰ تبریز ۱۷۸ میلیارد تومان است

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با اشاره به پیش بینی ۳۴۰ میلیارد تومانی بودجه سال آینده این منطقه، گفت: ۱۷۸ میلیارد تومان از این میزان مربوط به بودجه عمرانی و بقیه بودجه جاری است.

به گزارش ارک خبر، موسی زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: از بودجه ۱۴۰ میلیارد تومانی سال جاری این منطقه، ۸۰ درصد به صورت درآمد نقدی و ۲۷ درصد به صورت درآمد غیرنقدی تحقق یافته و در مجموع بودجه ۱۰۷ درصد محقق شده است.

وی اظهار کرد: در سال جاری میزان سهمیه آسفالت ریزی این منطقه از ۱۲ هزار تن به ۱۴ هزار تن افزایش یافته است و در طرح استقبال از بهار نیز دو میلیارد تومان برای آسفالت پیش‌بینی شده است.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: در پروژه مسکونی اسدگلی، برای ۳۲ واحد ۱۲ میلیارد هزینه شده و دو بلوک از طریق شرکت خانه‌سازی ابلاغ شده که اجرایی شود.

زارعی، با بیان اینکه بحث تملک این پروژه از طریق مرکز حل و در سال آینده عملیات احداث آن آغاز می شود، ادامه داد: قطعه زمینی نیز به مساحت دو هزار و ۶۳۰ مترمربع در مقابل بیمارستان عالی نسب وجود دارد که با پیگیری مداوم این هفته تحویل شهرداری می شود.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز

زارعی، ادامه داد: در سال آینده سه میلیارد تومان برای ساماندهی و مناسب سازی معابر در بافت حاشیه نشین شامل پله گذاری و کف سازی، ۱۵ میلیارد تومان برای احداث قرارگاه مسکن اسدگلی، ۶ میلیارد تومان برای احداث پارک بازی مسقف کودکان و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای مناسب سازی و فضاسازی شهری توانجویان هزینه می شود.

وی توسعه فضای سبز منطقه در سال آینده را از جمله برنامه های شهرداری این منطقه اعلام کرد و گفت: تملک و احداث پارک محله‌ای در خلیل آباد به مساحت ۵۰۰ مترمربع، احداث و توسعه فصای سبز با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، طرح توسعه پارک قائم مقام و توسعه مدیریت شبکه آب خام با دو میلیارد تومان از سه راه تا ملل متحد از دیگر برنامه های این منطقه است.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: بازارچه میوه و تره بار با چهار میلیارد تومان اعتبار در میدان انقلاب به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و بازارچه دیگری در منبع احداث می شود.

زارعی، با اشاره به اینکه برای مسیرگشایی حیدرتکیه‌ ۳۵ میلیارد تومان، صفر بقال ۱۳ میلیارد تومان و شهید جودی ۱۳ میلیارد تومان پیش بینی شده است، افزود: برای زیرسازی و اجرای آسفالت اساسی ۲۰ میلیارد تومان، لکه گیری در نواحی ۱۵ میلیارد تومان و هر ناحیه پنج میلیارد تومان تخصیص می یابد.

وی اعلام کرد: ۱۱ میلیارد تومان برای اجرای برنامه‌ های فرهنگی، سه میلیارد تومان برای اجرای برنامه های ورزشی و یک میلیارد تومان برای کمک به تعمیر زیرساخت‌های مساجد سطح منطقه پیش بینی شده است.

کلانشهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا