مدیر مجتمع مس سونگون؛ چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور

در پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور، از دکتر معبود عباسزاده، مدیر مجتمع و مهندس اسمعیلی مدیر روابط عمومی مس سونگون تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ارک خبر، در پنجمین اجلاس سراسری « چهره های نامی مدیران صنعت و اقتصاد کشور» که با حضور برخی مقامات، مدیران عامل شرکت‌های صاحب نام کشور و اساتید عرصه کسب‌وکار، در تاریخ ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، عباسزاده مدیر مجتمع مس سونگون به عنوان یکی از مدیران برتر صنعت و اقتصاد ایران معرفی و تندیس و نشان چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۱ به وی اهدا شد.

بنابر این گزارش در این اجلاس رویکرد اقدامات مدیریت جوان و بومی مجتمع مس سونگون در راستای دستیابی به برنامه های اقتصاد مقاومتی که منجر به شکل گیری دستاوردهای مهم و ارزشمند و زمینه ساز تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال تولید و دانش بنیان و اشتغال آفرین گردیده و همچنین نگاه ملی گرا و توسعه محور، از جمله اهداف این دوره از اجلاس سراسری چهره های نامی مدیران صنعت و اقتصاد سال معرفی شده است.

همچنین در این اجلاس، از سید ابوالفضل اسمعیلی مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات اجتماعی مجتمع مس سونگون نیز به خاطر عملکرد مستمر و تأثیرگذار و نگاه هدفمند و ارزشمند در پیشبرد اهداف کلان مجموعه عظیم مس سونگون  با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا