برای ایمنی اختلاف ارتفاع سطح ، عملیات دیوار‌چینی اجرا خواهد شد

در بازدید شهردار منطقه ۳ به همراه نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از کوی شهریار محله مارالان، مشکلات موجود بررسی و مقرر گردید برای ایمنی و جلوگیری از خطرات احتمالی به خاطر اختلاف ارتفاع سطح خیابان نفت کوی شهریار، عملیات دیوار‌چینی اجرا شود.

به گزارش ارک خبر،به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز؛ اکبر پورخردمند به همراه روح‌الله متفکر آزاد و معاونان منطقه، از کوی شهریار و سایر کوی های محله مارالان بازدید کردند.

در این بازدید نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، به نمایندگی از مردم محل از شهردار منطقه، به جهت وجود اختلاف ارتفاع در سطح خیابان با منازل موجود، خواستار احداث دیوار حائل برای ایمنی کردن مسیر و جلوگیری از خطرات احتمالی در مسیر خیابان نفت کوی شهریار شد.

در بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی که به دعوت هیأت امناء یکی از مساجد کوی شهید تجلائی و اهالی محل برپا شد، مسائل و مشکلات این محدوده از سطح حوزه منطقه برای حل، مورد بررسی شهردار منطقه و نماینده مجلس قرار گرفت.

متفکر آزاد، ترمیم کانال هدایت آبهای سطحی و احداث سیل‌بند برای ممانعت از ورود سیلاب به منازل در مواقع بارندگی‌های سیل‌آسا و تند را از شهردار منطقه خواستار شد.

بازدید جهت بررسی مشکلات و مسائل کوی‌های آخر محله مارالان و بویژه کوی شهریار و شهرک شهید تجلائی، توسط نماینده مجلس و شهردار منطقه و معاونان وی در حضور جمع کثیری از اهالی محلات و کوی‌ها انجام گرفت و قول حل مشکلات مطروحه اهالی محل، از سوی شهردار منطقه داده شد تا در اسرع وقت مشکلات مرتفع شده و شهروندان از آرامش و آسایش لازم برخوردار شوند.







نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا