افزایش ۴۲ درصدی بودجه آسفالت در سال ۱۴۰۲

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: ۲۹۲ میلیارد تومان بودجه آسفالت سال جاری شهرداری تبریز است که در مقایسه با سال گذشته ۴۲ درصد افزایش دارد.

به گزارش ارک خبر، به نقل از شهریار؛ سامان احمدزاده اظهار کرد: بودجه مصوب آسفالت برای سال جاری تنها برای خرید مصالح، زیرسازی و آسفالت اساسی است و لکه‌گیری معابر در قالب خدمات محله‌ای در نواحی مناطق دهگانه انجام خواهد گرفت.

وی افزود: بودجه سال جاری شهرداری تبریز بر اساس ناحیه‌محوری پیش‌بینی شده و لکه‌گیری معابر و محلات سطح شهر توسط نواحی مناطق دهگانه انجام خواهد گرفت.

احمدزاده با اشاره به اولویت‌بندی در توزیع آسفالت خاطرنشان کرد: آسفالت اساسی معابر بر اساس اولویت‌بندی صورت‌ گرفته در کمیته فنی شهرداری تبریز و نیاز مناطق صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: تلاش داریم در سال جاری آسفالتی یکدست و با کیفیت بالا در سطح معابر شهر توزیع کرده و مناطق کم‌برخوردار در اولویت خدمات محله‌ای خواهند بود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به تحقق بیش از صد در صدی بودجه آسفالت سال گذشته گفت: سال گذشته بودجه آسفالت‌ریزی معابر شهرداری تبریز ۲۰۶ میلیارد تومان بود که بر همین اساس ۲۰۵ هزار تن آسفالت توزیع شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بودجه آسفالت‌ریزی اساسی و خرید مصالح شهرداری تبریز در سال جاری ۲۹۲ میلیارد تومان است و لکه‌گیری معابر در قالب خدمات محله‌ای و نواحی مناطق دهگانه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا