خسارت باران به آذربایجان‌شرقی

بارش باران و سیلاب در روز‌های اخیر به برخی از راههای روستایی، مزارع و باغهای شهرستانهای شبستر، مرند، چاراویماق و کلیبر خسارت زده است.

به گزارش ارک خبر،به نقل از آناج، مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اعلام این خبر افزود: این بارش‌ها که از پریروز در نواحی مختلف استان آغاز شده در شهرستان شبستر به راه‌های روستایی چهرگان در بخش تسوج و کوشک و کافی الملک از توابع مرکزی این شهرستان خسارت وارد و قسمت‌هایی از باغ‌ها و مزارع را تخریب کرد.

محمدباقر هنربر اضافه کرد: همچنین چند واحد مسکونی در روستای دیزج شندآباد و آغول دامی دچار آبگرفتگی شدند که با حضور فرمانداران و دستگاه‌های ذیربط، به رفع مشکلات پیش آمده اقدام شده است.

وی  همچنین به خسارت باران به راه روستایی روستای عیش آباد و روستا‌های هم جوار و پل عبوری این روستا در شهرستان مرند نیز اشاره کرد و گفت: باغ‌ها و مزارع این روستا و روستا‌های همجوار نیز دچار خسارت شدند.

هنربر از قطعی برق در سه روستای شهرستان چاراویماق بر اثر بارش شدید باران و آسیب دیدن برخی تیرک‌های برق خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش گروه‌های فنی، برق روستا‌های خیضیر گوران، چوکتو و گل وصل شده و راه‌های روستایی تخریب شده نیز در حال بازسازی است تا مشکل تردد روستاییان منطقه برطرف شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ادامه داد: در شهرستان کلیبر و در بخش آبش احمد نیز بارش باران و سیل ۱۵۰ راس دام سبک را در روستای شاملو گوچک تلف کرد و موجب آبگرفتگی ۱۲ خانه و خسارت به یک دستگاه خودروی نیسان شد که مسئولان در مناطق حاضر شده اند و اقدامات برای رفع مشکلات در دست اقدام است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا