کشف یک تن مواد پروتئینی فاسد در تبریز

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: یک تن مواد پروتئینی فاسد اعم از انواع گوشت قرمز و سفید و امعاء و احشاء دام در تبریز کشف شد.

به گزارش ارک خبر، به نقل از ایرنا؛ صمد حضرتی، افزود: این مواد پروتئینی توسط گشت مشترک بازرسی با همکاری بازرسان دامپزشکی تبریز کشف و برای بررسی بیشتر به محل نگهداری گوشت و مواد پروتئینی دامپزشکی انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه این واحد عرضه مواد پروتئینی، مواد کشف شده را در طبقه فوقانی واحد خود دپو کرده بود، اظهار کرد: این مواد پروتئینی در بین غذاخوری ها توزیع می شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: برای واحد مذکور پرونده تخلف تشکیل شد و مراحل رسیدگی و صدور حکم در شعبه تعزیرات حکومتی انجام خواهد شد.

حضرتی، با بیان اینکه مواد پروتئینی فاسد کشف شده پس از تایید دامپزشکی معدوم می شود، ادامه داد: محل دپوی مواد مذکور با دستور شعبه تعزیرات حکومتی پلمب شد.

در آذربایجان شرقی ۱۸ شعبه تعزیرات حکومتی وجود دارد و در اجرای گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان با سازمان ها و دستگاه های متولی در طرح های نوروزی و رمضان سال جاری، ۲۸ مغازه به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی پلمب شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا