اشتغالزایی بیش از ۲۵ هزار مددجو در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته با همت و تلاش این کمیته برای ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر در استان فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش ارک خبر، به نقل از آناج، غلامعلی ملامهدی در رزمایش اطعام مهدوی کمیته امداد خداآفرین گفت: برای ایجاد  بیش از ۲۵ هزار فرصت‌ شغلی یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره بانکی به متقاضیان پرداخت شد که خوشبختانه میزان تحقق اشتغالزایی استان آذربایجان شرقی بیشتر از تکلیف سازمانی بود.

وی ادامه داد: سال گذشته افزون بر حمایت‌های غیر نقدی در مجموع ۵۸۵ میلیارد تومان مستمری نیز به حدود ۱۴۲ هزار نفر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌شرقی پرداخت شد.

آقای ملامهدی اضافه کرد: اشتغال‌آفرینی برای قشر‌های نیازمند جزو اهداف کمیته امداد است و این استان در جذب تسهیلات اشتغالزایی برای این قشر در سال گذشته جزو مناطق برتر کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: اقدام موثر و ارزشمند دیگر کمیته امداد مساعدت تحصیلی از مقطع ابتدایی تا دانشگاه و پشتیبانی علمی از مددجویان زیر پوشش این کمیته است.

به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) خداآفرین یک‌هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش اطعام مهدوی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بین مددجویان و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا