معطل نامه برای به سررسیدن بزرگراه اهر-مشگین‌شهر

فرماندار اهر گفت: هر ساعت از شبانه‌روز آماده همکاری با مجریان پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر و سایر طرح‌ها در راستای تحقق مطالبات مردم هستیم.

به گزارش ارک خبر،به نقل از ایرنا، ابوالفضل غنی‌زاده در بازدید از پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر اظهار داشت: ۶ ماه قبل به مجریان قطعه اول بزرگراه اهر-مشگین‌شهر یادآوری کردم نامه‌ای برای حل معارضین این پروژه ملی بنویسند تا با همکاری دادستان اهر نسبت به حل مشکل معارضین پروژه اقدامات لازم را انجام دهیم، اما هنوز اراده‌ای برای ارسال نامه ندیده‌ام.

وی بابیان این‌که مشاوران پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر برای تسریع در اجرای این پروژه تعلل می‌کنند، گفت: تأخیر در تکمیل پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر و بروز حوادث رانندگی و تلفات جانی و مالی برای مردم به همراه دارد، هر قدر در تکمیل این پروژه تعلل شود خیانت در حق مردم است.

غنی‌زاده با تأکید بر تسریع در تکمیل پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر یادآور شد: با وجود اینکه ماه‌ها برای رفع معارضین پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر زمان صرف کرده و با صاحبان املاک و باغات جهت واگذاری زمین رایزنی کرده‌ایم، ولی انگار مجریان و مدیران شرکت پیمانکاری علاقه‌ای به حل معارضین این پروژه ندارند.

فرماندار اهر از آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای حل موانع و مشکلات پروژه‌های راه‌سازی خبر داد و گفت: هر ساعت از شبانه‌روز آماده همکاری با مجریان پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر و سایر طرح‌ها در راستای تحقق مطالبات مردم هستیم.

پروژه بزرگراه اهر- مشگین‌شهر ابتدا از طرف استان اردبیل شروع شده بود اما در سال ۹۷ با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی قرار شد تا پروژه از طرف حوزه استحفاظی آذربایجان‌شرقی نیز اجرایی شود اما به دلیل وجود معارضان پیشرفت قابل توجهی ندارد.

۳۵ کیلومتر از این بزرگراه در حوزه آذربایجان شرقی است.

جاده اهر- مشگین شهر از راه های ارتباطی پرتردد با چشم اندازهای زیبای گردشگری می باشد که متاسفانه به دلیل کم عرض و غیراستاندارد بودن آن همه ساله شمار زیادی از هموطنان مان در تصادفات رانندگی آنجا جان خود را از دست می دهند.

شهرستان اهر با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است و شهرستان مشگین شهر نیز حدود ۷۰ کیلومتری با آن فاصله دارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا