ابراهیمیان: برخی به‌دنبال ایجاد حاشیه‌ برای تراکتور هستند

مربی پیشین تراکتور با تحسین انصراف تبریز از میزبانی فینال جام‌حذفی فوتبال، گفت: تراکتور در هفته‌های پایانی لیگ‌برتر نیازمند آرامش است، اما برخی به‌دنبال ایجاد حاشیه برای این تیم هستند.

به گزارش ارک خبر،علی ابراهیمیان پس از پیروزی تراکتور برابر مس کرمان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازی برای هر دوتیم از اهمیت بسیاری برخوردار بود، تراکتور برای کسب سهمیه و مس کرمان نیز برای فرار از سقوط، به نتیجه‌ای مناسب در این بازی نیازمند بودند که معتقدم تیم میزبان در این بازی در حد و اندازه‌ی لیگ‌برتر نبود و فوتبالی در سطح لیگ‌یک را به نمایش گذاشت، اما در نهایت تراکتور با ارائه تاکتیک و برنامه‌ای مناسب، موفق به کسب سه امتیاز این مسابقه شد.

وی افزود: اشتباهات جزئی تیم‌های هجومی در بخش دفاع طبیعی است و معتقدم خط دفاعی تراکتور با حضور سیدمحمد حسینی، هادی محمدی و قرارگیری محمدرضا اخباری در درون چارچوب محکم‌تر از همیشه است، اما غیبت هر یک از این سه بازیکن در بازی‌های تراکتور باعث متزلزل شدن این تیم می‌شود.

ابراهیمیان ادامه داد: من فکر می‌کنم بازیکنان تراکتور در این بازی برنامه‌های مدنظر خمس را به طور کامل و دقیق در زمین ارائه دادند و همین موضوع باعث موفقیت تراکتور شد.

وی اذعان کرد: کمی زود است که به‌طور صریح بتوان گفت، تراکتور سهمیه آسیایی را کسب کرده و علی‌رغم اینکه سرنوشت این تیم در دستان خودش است، اما تنها یک لغزش کافی است تا تراکتور از آسیایی شدن فاصله بگیرد.

کاپیتان پیشین تراکتور گفت: در دو هفته انتهای لیگ‌برتر، دیدارهای فینال گونه‌ای برابر نساجی و استقلال در انتظار تراکتور هست و این تیم برای تثبیت جایگاه خود در رده چهارم جدول و همچنین کسب سهمیه آسیایی، باید تمام تمرکزاش را روی این دو مسابقه بگذارد.

وی عنوان کرد: معتقدم در حال حاضر، پاکو خمس، ریکاردو ساپینتو و ژوزه مورایس سه سرمربی خارجی هستند که تاثیر بسیار مثبتی بر روی رقابت‌های لیگ‌برتر گذاشته‌اند، خمس با ایجاد تحول در تیم بسته شده توسط قربان بردیف نتایج خوبی را به دست آورده است و به‌نظرم یک سرمربی می‌تواند روی بازیکنانش تاثیر بسزایی داشته باشد، خمس فردی با روحیه‌ای جنگجویانه همواره به‌دنبال کسب پیروزی است و ثابت کرده که با هیچ تیمی تعارف ندارد.

پیشکسوت فوتبال تبریز متذکر شد: کاملاً مشخص است که برخی‌ می‌خواهند تراکتور را در این برهه حساس وارد حاشیه کنند، محمد عباس‌زاده و دیگر بازیکنان تیم بسیار باکیفیت هستند، اما باید توجه کرد که تصمیم قرارگیری یک بازیکن در درون زمین با صلاحدید سرمربی اتفاق می‌افتد اما گاهی شاهد این هستیم که برخی افراد می‌خواهند با مطرح کردن این موارد تراکتور را وارد حاشیه کنند.

مربی سابق تراکتور در واکنش به انصراف تبریز از میزبانی فینال جام‌حذفی، خاطرنشان کرد: هیات فوتبال استان تصمیم خوبی را گرفت، وقتی تراکتور یک پای فینال نیست، نباید بازی در تبریز برگزار شود، ورزشگاه یادگار امام (ره) خانه پرشورها است و تیمی به‌جز تراکتور در تبریز تشویق نمی‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا