ساخت سد آب شرب و تکمیل بزرگراه سراب – نیر مطالبه مردم سراب است

نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت سد آب شرب و تکمیل بزرگراه سراب - نیر اصلی ترین مطالبه این شهرستان است.

به گزارش ارک حبر به نقل از ایرنا،یوسف داودی روز چهارشنبه با اشاره به سفر هئیت دولت به آذربایجان شرقی اظهار کرد: حدود ۱۰۰ روستا با مشکل کم آبی و بی آبی مواجه هستند و آب شرب چهار شهر این شهرستان نیز وابسته به میزان آب چاه است بر این اساس تنها راه نجات مردم از این وضع ساخت سد آب شرب روستای «میراکوه» است.

وی همچنین با بیان اینکه سالانه ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خط ریلی سراب -بستان اباد مصوب می شود، گفت: این پروژه نیز در مسیر اتصال کشورهای ترکیه- ایران و جمهوری اذربایجان قرار گرفته و در صورتی که در فهرست مصوبات سفرهیئت دولت قرار گیرد با ترزیق اعتبار بیشتر روند اجرای این طرح تسریع می یابد.

تکمیل بزرگراه سراب – نیر از مطالبات جدی مردم منطقه است

فرماندار سراب نیز با اشاره به ضرورت تکمیل بزرگراه سراب – نیر، اتمام این بزرگراه را از مطالبات جدی مردم منطقه عنوان کرد و افزود: این مسیر در محور مواصلاتی استان های شمالی به شمالغرب قرار گرفته و سالانه بیش از ۳۰ میلیون نفر مسافر در این محور تردد دارند بر این اساس برای پیشگیری از تصادفات جاده ای تسریع در اتمام این پروژه ضروری است.

علی جهانی با اشاره به زلزله خرداد ماه سالجاری نیز گفت: در ۲۸ روستای این شهرستان حدود هزار واحد مسکونی و دامی خسارت دیده اند که امیدواریم با تصویب تسهیلات ویژه در هیئت دولت شاهد بازسازی این واحد ها تا فرا رسیدن فصل سرما باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا