رونمایی از تاکسی‌های نوسازی شده شهرداری تبریز/برنامه ریزی برای نوسازی ۲۰۰۰ تاکسی جدید

همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیئت دولت به آذربایجان‌ شرقی، با حضور وزیر کشور از تاکسی‌های نوسازی شده توسط شهرداری تبریز رونمایی شد.

به گزارش ارک خبر،با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، مهدی جمالی نژاد معاون وزیر، جبارعلی ذاکری معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، علی جعفری آذر فرماندار تبریز، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، حکیمه غفوری، علی نوای باغبان و غلامرضا احمدی سه عضو شورای اسلامی شهر تبریز و چند تن از مدیران شهری تاکسی‌های نوسازی شده توسط شهرداری تبریز به بهره برداری رسید.

احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با رانندگان تاکسی در جریان مشکلاتی هم چون بیمه رانندگان تاکسی قرار گرفت.

شهردار تبریز نیز با تشریح برنامه‌های شهرداری در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی تبریز، گفت: با توجه به فرسودگی تاکسی‌های فعال در معابر شهری، شهرداری طرح نوسازی تاکسی‌های درون شهری را با اعطای تسهیلات کم‌بهره چهار درصد اجرا کرد. با تحقق این برنامه، تبریز توانسته است رتبه اول نوسازی ناوگان تاکسیرانی را در کل کشور به خود اختصاص دهد.

یعقوب هوشیار ادامه داد: با تحقق این برنامه سال گذشته حدود ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده از رده خارج و نوسازی شد که در ادامه، برای سال جاری نیز نوسازی ۲۰۰۰ دستگاه تاکسی هدف گذاری شده است.

بر اساس این گزارش، همزمان با دومین سفر آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به آذربایجان‌شرقی، ۳۷ پروژه‌ عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری تبریز با ۱۷۵۰ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا