خطیبی از باشگاه مس سونگون خداحافظی کرد

رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون با انتشار پیامی از سمت خود در این باشگاه کناره گیری کرد.

به گزارش ارک خبر،خطیبی در پیام خود اعلام کرد: تابستان سال گذشته بر حسب وظیفه‌ای که به عنوان خادم ورزش آذربایجان شرقی بر گردنم بوده و است به طور موقت از عرصه مربیگری به عرصه مدیریت پای گذاشتم.

وی حضور در باشگاه مس سونگون را تجربه بسیار ارزشمندی قلمداد کرده و افزوده است: این دوران به یاری خداوند متعال با موفقیت های بزرگی چون قهرمانی لیگ برتر فوتسال ، صعود به لیگ دسته یک فوتبال و افتخارآفرینی رشته های انفرادی و تیم های پایه همراه شد.

خطیبی در پیام منتشره خود آورده است: هیچ گاه به خود اجازه ندادم پشت میز مدیریت بنشینم یا خودم را مدیر بنامم، برای خدمت آمده بودم و با همه وجودم تلاش کردم تا جایی که می توانم عرصه را برای ظهور جوانان و استعدادهای ورزش خطه آذربایجان فراهم کنم.

وی در این پیام از مدیران رده بالای صنایع مس، مسئولین شهری و استانی، عوامل و کارکنان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تشکر کرده و از هواداران ورزش آذربایجان طلب دعای خیر کرده است.

یاشاسین مس سونگون
یاشاسین آذربایجان

رسول خطیبی از دیشب به طور رسمی سرمربی تیم مس کرمان در لیگ دسته یک شده است ، وی که تجربه صعود به لیگ برتر همراه با آلومینیوم اراک، ماشین‌سازی تبریز و گسترش فولاد را در کارنامه دارد و به نوعی متخصص آوردن تیم از لیگ یک به سطح اول فوتبال ایران شناخته می‌شود، حالا با نظر مدیران باشگاه مس کرمان به‌ عنوان سرمربی این تیم برگزیده شده است تا دوباره نارنجی پوشان را به لیگ برتر برگرداند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا