صادرات محصولات تراکتورسازی، حاشیه سود فوق العاده‌ای دارد

مدیر صادرات و بازاریابی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: صادرات محصولات تولیدی تراکتورسازی به اقصی نقاط دنیا از حاشیه سود فوق العاده ای برخوردار است اما با این حال تراکتورسازی اولویت و اصل اساسی خود را در تامین و رفع نیاز کشاورزان داخلی جستجو می کند تا سود و منافع اقتصادی.

به گزارش ارک خبر، امیر احمد اندبیلی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: صادرات تراکتورسازی به تمامی ۲۵ کشور دنیا و از جمله ونزوئلا با روند فروش در درب کارخانه اتفاق می افتد به این معنی که تراکتور درب کارخانه به مشتری تحویل داده می شود و هزینه حمل و نقل ناچیز آن نیز توسط خریدار پرداخت می شود.

وی درباره قیمت عرضه تراکتور به بازارهای جهانی اظهار کرد: خوشبختانه بر عکس بسیاری از اقلام صادراتی از کشور، تراکتور در بازارهای جهانی به دو تا سه برابر قیمت داخلی عرضه می شود.

اندبیلی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از پنج هزار و ۵۰۰ کشاورز در ونزوئلا در سامانه تراکتورسازی ونیران جهت بهره‌مندی از تولیدات این مجموعه ثبت نام کرده اند اما همانطور که اشاره شد تراکتورسازی سیاست تامین نیاز کشاورزان داخلی را در صدر برنامه‌های خود قرار داده است.

وی یادآور شد: تراکتورسازی سالانه ۱۰ درصد از مازاد تولیدات خود را به بخش صادرات اختصاص می دهد که امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا