فراجا در تامین امنیت کشور نقش اساسی دارد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور، گفت: فراجا در تامین امنیت نقش و سهم اساسی داشته و در دورترین نقاط مرزها و مرکز کشور امنیت پایدار را برقرار کرده است.

به گزارش ارک خبر،سرلشکر پاسدار محمد باقری در جلسه جمع بندی نظارت عالی ستاد کل نیروهای مسلح از یگان‌های فراجا در آذربایجان شرقی که با حضور سردار “رادان” فرماند کل انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: طلب رحمت و رضوان الهی برای امام راحل، شهدای عالی مقام و همچنین سلامتی و طول عمر باعزت برای رهبر معظم انقلاب آرزومندیم و خداوند را شاکریم که امروز در جلسه جمع بندی نظارت عالی ستادکل نیروهای مسلح از یگان‌های فراجا در استان پرافتخار آذربایجان شرقی حضور داریم.
وی افزود: سال به سال و روز به روز شاهد پیشرفت و حرکت رو به رشد در عملکرد و اقدامات فراجا هستیم.
سرلشکر باقری با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور در تبعیت از رهبری با آمادگی کامل در دفاع و امنیت پایدار کشور تلاش و مجاهدت می کنند، بیان کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران در دورترین نقاط مرزی تا مرکز کشور امنیت پایداری را برقرار کرده و پلیس پاسخگو به شهروندان است.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، وی مهمترین عامل اجرای ماموریت‌ها را منابع انسانی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: پلیس با مردم سر و کار دارد و به نوعی می‌توان گفت پیشانی نظام است، لذا باید از سرمایه عظیم نیروی انسانی صیانت و نگهداری کرد تا در ماموریت‌های پلیسی موفقیت حاصل شود.

دکمه بازگشت به بالا