رهن و اجاره آپارتمان در خاوران تبریز چند؟

محله خاوران در استان آذربایجان شرقی و در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر تبریز واقع شده است. این محله از شرق با خیابان جاده تبریز - جانقور و خیابان شهرک خاوران و از جنوب با خیابان آزادراه زنجان - تبریز محدود شده است و با محله‌های خاوران، فتح آباد مجاورت دارد.

به گزارش ارک خبر،محله خاوران در استان آذربایجان شرقی و در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر تبریز واقع شده است. این محله از شرق با خیابان جاده تبریز – جانقور و خیابان شهرک خاوران و از جنوب با خیابان آزادراه زنجان – تبریز محدود شده است و با محله‌های خاوران، فتح آباد مجاورت دارد.

قیمت رهن کامل هر متر مربع آپارتمان در خاوران از سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آغاز و تا چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می رسد که بسته به سن بنا، متراژ، موقعیت ساختمان، تک واحدی بودن، آپارتمان یا خانه مسکونی (حیاط دار)، ماشین رو بودن و دارا بودن آسانسور، پارکینگ، انباری، تراس متفاوت است.

به این ترتیب متوسط قیمت رهن کامل یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در مرزداران حدودا بین ۳۵۰ میلیون تومان تا ۴۵۰ میلیون تومان در نوسان است.

همچنین متوسط رهن و اجاره یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در خاوران حدودا ۱۰۰ میلیون تومان رهن به همراه ۱۰ الی ۱۳ میلیون تومان اجاره ماهانه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا