دبیری به کرسی ریاست برگشت / روح الله دهقان نژاد نایب رییس شد

صد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای ششم شهر تبریز صبح امروز با انتخابات هیات رئیسه در محل عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش ارک خبر،در ابتدای این جلسه انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز برای سال سوم برگزار شد.
رسول برگی، شهرام دبیری، حکیمه غفوری و سید کاظم زعفرانچیلر  چهار کاندیدای ریاست شورای شهر تبریز بودند که شهرام دبیری با کسب ۶ رای، رسول برگی ۳ رای، سید کاظم زعفرانچیلر ۲ رای، حکیمه غفوری ۱ رای و یک رای ممتنع دوره اول انتخابات به پایان رسید و در نهایت دور دوم انتخابات با حضور شهرام دبیری و رسول برگی برگزار شد و شهرام دبیری با کسب ۶ رای به عنوان رئیس سال سوم ششمین دوره شورای شهر اسلامی شهر تبریز انتخاب شد.

همچنین رسول برگی ۵ رای کسب کرد و از مجموع رای ها ۲ رای ممتنع بود.

در ادامه روح الله دهقان نژاد و یاسین بجانی برای نایب رئیسی شورای اسلامی شهر تبریز کاندید شدند و روح الله دهقان نژاد با کسب ۷ رای به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شد و یاسین بجانی ۵ رای کسب کرد و از مجموع رای ها ۲ رای ممتنع بود.

نوبت به کاندیدای دبیر اول رسید که احد صادقی بعنوان تنها کاندیدای دبیر اولی اعلام آمادگی کرد و با کسب ۹ رای برای سال دوم به عنوان دبیر اول شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شد.

انتخاب سخنگو با حاشیه های همراه بود و با گذشت چند دقیقه از زمان جلسه هیچ عضوی اعلام کاندیداتوری نکردند.

در ادامه یاسین بجانی تنها کاندیدای سخنگوی شورای شهر تبریز با ۹ رای به عنوان سخنگوی شورای شهر تبریز انتخاب شد.

انتخابات خزانه دار برای شورای اسلامی شهر تبریز هم فقط یک کاندیدا داشت و پرویز هادی به عنوان کاندیدا اعلام آمادگی کرد که نهایتاً پرویز هادی با ۱۱ رای  انتخاب شد.

دکمه بازگشت به بالا