تیم فوتبال پرسپولیس پیروز دیدار حساس هفته دوم مقابل تراکتور

پرسپولیس تهران از هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور توانست با یک گل در خانه حریف تیم تراکتورسازی را با شکست روبرو کند.

به گزارش ارک خبر،دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری قرمزهای تهران به پایان رسید.
این دیدار که در حضور بیش از ۷۰ هزار هوادار حاضر در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار شد، تیم پرسپولیس موفق شد با تک گل دقیقه ۴۱ سعید صادقی یک بر صفر از سد میزبان خود عبور کند.
این دیدار از ساعت ۱۹ با قضاوت امیر عرب براقی آغاز شد و در طول بازی و بخصوص در نیمه دوم، دو تیم موقعیت هایی را برای گلزنی داشتند اما گل سعید صادقی سه امتیاز این مسابقه‌ را برای شاگردان یحیی گل‌محمدی به ارمغان آورد.
تیم تراکتور با این شکست، دومین باخت متوالی خود را در آغاز لیگ به ثبت رساند تا بدون کسب امتیاز در رده‌های پایینی جدول جا خوش کند، پرسپولیس اما با این برد که دومین پیروزی یک بر صفر متوالی این تیم بود، شش امتیازی شد و جایگاه خود را در رتبه‌های بالایی جدول تثبیت کرد.

خلاصه بازی:

در دقیقه پنجم بازی نخستین موقعیت جدی بازی رقم خورد، جایی که ارسال رفیعی از روی نقطه کرنر توسط مدافعان بلوکه شد که در شلوغی توپ به مهدی ترابی رسید که شوت سر ضرب این بازیکن را پورحمیدی در دو مرحله مهار کرد.

در دقیقه ۲۰ بازی تراکتور صاحب یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه پرسپولیس شد که ضربه خیمنز به دیوار دفاعی برخورد کرد و دفع شد.

در دقیقه ۲۸ تراکتور بار دیگر صاحب یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه پرسپولیس شد که این‌بار آلوز این موقعیت را به هدر داد.

دقیقه ۲۹ پرسپولیس صاحب موقعیت شد که ضربه وحید امیری از بالای دروازه میزبان به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۶ روی همکاری خارجی‌های تراکتور، دروازه پرسپولیس تهدید شد اما تکل پورعلی‌گنجی اجازه کار را به مهاجمان میزبان نداد.

در دقیقه ۴۰ و وقت های اضافه نیمه اول بازی نیز فرصت گلزنی برای پرسپولیس مهیا شده بود که به هدر رفت و فرصت های تیم تراکتورسازی نیز بیشتر توسط حریف مهار شد.

دقیقه ۴۲ روی اشتباه حسین پورحمیدی در خروج از دروازه، سعید صادقی با پای راست دروازه خالی تراکتور را باز کرد.

دقیقه ۵۱ ضربه پای چپ آلوز از پشت محوطه جریمه با خوش‌شانسی بیرانوند به تیر دروازه پرسپولیس اصابت کرد تا شانس به ثمر رسیدن گل تساوی برای تبریزی از دست برود.

در ابتدای نیمه دوم سکوهای ورزشگاه یادگار پس از ضربه دیدنی آلوز که به تیر دروازه برخورد کرد جان دوباره‌ای به خود گرفت و هواداران تراکتور تیمشان را با شور و حال خاصی تشویق کردند اما در ادامه توپ و میدان در اختیار پرسپولیس قرار گرفت طوری که در دقیقه ۵۲ فرصت گلزنی برای تیم تهرانی مهیا شد.

دقیقه ۵۳ محمد نادری به دلیل مصدومیت جای خود را به سعید آقایی داد، ورود آقایی به زمین مسابقه واکنش های متفاوتی روی سکوها داشت.

دقیقه ۵۶ یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی به تصمیم داور در صحنه برخورد بازیکن تراکتور با سروش رفیعی اعتراض کردند.

دقیقه ۶۹ ضربه شهاب زاهدی در شلوغی محوطه جریمه توسط حسینی از روی خط دروازه تراکتور برگشت داده شد.

دقیقه ۸۳ ضربه سر مرتضی پورعلی گنجی با تیر افقی دروازه تراکتور برخورد کرد و در برگشت ضربه سرلک را پورحمیدی مهار کرد.

در نیمه دوم این تراکتورسازی بود که به عنوان تیم اول وارد زمین بازی شد.

البته در ادامه بازی ۲ تیم نسبت به هم برتری محسوسی نشان نمی دادند و تراکتور زهردار نشان نداد.

هواداران تراکتور نیز بدون توجه به نتیجه بازی با سر دادن شعارهایی، تیم محبوب خود را تشویق کردند تا بلکه تیمشان بتواند به بازی برگردد.

اعتراض شهاب زاهدی به داور در دقیقه ۶۴ با واکنش سروش رفیعی نسبت به اعتراض هم‌تیمی اش مواجه شد.

سه تعویض همزمان برای تراکتور در دقیقه ۶۶ که با ورود حسین‌زاده، هاشم نژاد و قنبری همراه بود، واکنش مثبت هواداران تراکتور را به همراه داشت.
خیمنز، گوستاوو و نعمتی بازیکنان خروجی تیم تراکتور در این دقیقه از بازی بودند.

سعید کریم آذر در دقیقه ۷۷ بجای حسینی وارد زمین شد تا آخرین تعویضی تراکتوری ها در این دیدار باشد، همزمان شهاب زاهدی هم در تیم پرسپولیس جای خود را به محمد عمری داد.

در ادامه تعویض های هجومی تراکتور انجام شد و این تیم چند موقعیت نصف و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کرد که هیچ کدام منجر به گل نشد.

دقیقه ۸۵ مسعود ریگی به جای مهدی ترابی و محمدمیلاد سورگی بجای سروش رفیعی برای پرسپولیس به میدان رفتند.

این بازی پنج دقیقه وقت اضافه داشت ولی هوشیاری تیم پرسپولیس اجازه حمله به تیم تراکتورسازی را نداد تا این دیدار با تک گل نیمه نخست صادقی به پایان برسد.
امیر عرب براقی، محمدرضا منصوری، سعید قاسمی و کوپال ناظمی داوران این مسابقه حساس هستند و محسن قهرمانی کار نظارت بر امر قضاوت را به عهده داشتند.
تا قبل از این دیدار، تیم فوتبال تراکتور بدون امتیاز از یک بازی در رده سیزدهم و پرسپولیس با سه امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند.

در بازی آینده پرسپولیس با ذوب آهن دیدار می کند و تراکتورسازی میهمان تیم استقلال خوزستان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا