حمایت همه جانبه وزارت امور خارجه ایران از برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳

در دیدار شهردار تبریز با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران، بر ضرورت حمایت همه جانبه برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری و نیز استفاده از ایده ها و افکار نخبگان کشور در برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳، تاکید شد.

به گزارش ارک خبر، یعقوب هوشیار در دیدار با مهدی صفری دیپلمات ایرانی و معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران، اظهار داشت: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر تبریز به عنوان اولین فعالیت جدی در عرصه شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری پیش رو در شهر تبریز و به منظور جذب، و سازماندهی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ۱۵ و ۱۶ آبان امسال توسط شهرداری تبریز و با همکاری سایر ارگان‌ها و موسسات خصوصی و دولتی برگزار می شود.

وی افزود: خوشبختانه در این زمینه نگاه انحصار گرایانه وجود ندارد، همایش سرمایه گذاری صرفا مربوط به حوزه مدیریت شهری نبوده بلکه تمام حوزه ها از جمله صنایع در راستای توسعه شهری و ایجاد ارزش افزوده برنامه ریزی شده و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در ادامه این دیدار، مهدی صفری دیپلمات ایرانی و معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران، با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳، اظهار داشت: خوشبختانه این همایش با ایده های مهم و کاربردی برنامه ریزی و هدف گذاری شده است.

وی با بیان اینکه، معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران به صورت کامل از برگزاری همایش سرمایه گذاری تبریز با ارائه تمام مجوزها، امکانات و ضروریات حمایت و پشتیبانی می‌کند، تاکید کرد: آمادگی داریم در برگزاری پیش همایش ها نیز همکاری لازم را انجام دهیم.

صفری همچنین بر ضرورت استفاده از ایده ها و افکار و علم نخبگان کشور تاکید کرد و افزود: شرکت های دانش بنیان در ایران اهمیت و نقش تاثیرگذاری دارد اما باید مورد توجه و بیشتر قرار گرفته و از طرح های آنها استفاده کافی انجام شود، زیرا این اقدام اولویت ماست و همگان می دانیم در صورت اغفال کشورهای خارجی نخبگان ما را جذب خواهندکرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا