باند کلاهبرداری ۶ هزار میلیارد ریالی در آذربایجان شرقی متلاشی شد

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری چهار نفر از اعضای باند کلاهبرداری حرفه‌ای با ۶ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در استان خبر داد و گفت: شاکیان این پرونده از شهرهای مختلف استان و کشورمان بودند.

به گزارش ارک خبر،سردار «علی محمدی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شهرستان‌های تبریز، میاندوآب، بناب، مراغه، خوی، قم، تهران و سایر شهرستان‌ها مبنی بر کلاهبرداری وجوه نقد، بررسی موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان طی بررسی‌های تخصصی و با جمع آوری مدارک میدانی و انجام اقدامات فنی گسترده، هویت اعضای اصلی باند کلاهبرداران شناسایی شد و با اخذ دستورات قضائی متهمان در عملیات ضربتی پلیس استان در شهرستان خوی آذربایجان غربی دستگیر شدند.

سردار محمدی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات صورت گرفته و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری به مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال از ۹۰۰ نفر از شهروندان آذربایجان شرقی با عنوان سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اعتراف کردند.
وی اعلام کرد: هر چهار نفر متهم دستگیر شده پس از انجام تحقیقات لازم و شناسایی مال باختگان به همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا