واریز بیعانه فروش خودرو و کلاهبرداری از شهروند شاهین شهری

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: مجرمان سایبری به بهانه پرداخت بیعانه برای آگهی های دروغین فروش خودرو در سایت های واسطه گر از شهروندان کلاهبردای می کتتد.

به گزارش ارک خبر:سرهنگ ” بهزاد ثابت راسخ ” بیان داشت: افراد سود جو با شماره تماس های متفرقه آگهی فروش فوری خودرو با قیمت های مناسب و وسوسه انگیز را در سایت های واسطه گر بارگذاری کرده و پس از تماس خریدار با آن ها با ادعاهای دروغین مبنی بر تعداد زیاد خریداران مبالغی را به عنوان بیعانه درخواست که پس انتقال پول توسط خریداران به حساب اعلامی آنها دیگر پاسخگوی تماسشان نیستند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: متأسفانه به تازگی با این روش مبلغ ۵۰ میلیون ریال از یکی از شهروندان شاهین شهری کلاهبرداری شده است که موضوع در پلیس فتا شهرستان در حال رسیدگی است.
سرهنگ ثابت راسخ از شهروندان خواست: در هنگام خرید کالا از سایت های واسطه گر یا صفحات مجازی فروش کالا قبل از دریافت کالا از پرداخت هرگونه وجه به جد خودداری کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس‌فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مردم بوده و شهروندان می‌توانند سوالات خود را طی تماس با مرکز فوریت‌های سایبری پلیس به شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان در میان بگذارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا