در شش ماهه دوم سال جاری با اجرای طرح های ضربتی شاهد کاهش محسوس آمار موجودی پرونده و زمان رسیدگی ها خواهیم بود

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «در شش ماهه دوم سال جاری با اجرای طرح های ضربتی شاهد کاهش محسوس آمار موجودی پرونده و زمان رسیدگی ها خواهیم بود»
رییس کل دادگستری استان به همراه تنی چند از معاونان خود به صورت سرزده از مجتمع قضایی مرحوم آیت اله هاشمی شاهرودی بازدید کرد.

به گزارش ارک خبر: حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در حاشیه این بازدید گفت: مجتمع قضایی مرحوم آیت اله هاشمی شاهرودی رحمه الله علیه یکی از مجتمع های قضایی مهم می باشد که با توجه به حجم بالای ورودی پرونده های حقوقی به دستگاه قضایی استان متأسفانه آمار موجودی در این مجتمع نسبتاً بالاست که سبب اطاله دادرسی شده است که تلاش می شود با جذب نیروی جدید و تأمین کادر قضایی لازم، شاهد کاهش محسوس این آمار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: میانگین رسیدگی و مختومه پرونده در این مجتمع بالای ۲۲۰ پرونده در ماه بوده که نشان دهنده تلاش مضاعف و جهادی همکاران ماست.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان افزود: امیدواریم در ۶ ماه دوم با اجرای طرح های ضربتی در خارج از وقت اداری و ایام تعطیل که در دستور کار جدی دادگستری استان قرار دارد شاهد کاهش آمار موجودی پرونده و کاهش اطاله دارسی باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا