دستگیری ۲ زورگیر مسلح در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲ نفر که با تهدید اسلحه گرم از رانندگان خودروهای سواری زورگیری می کردند در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش  ارک خبر:سرهنگ” حسین بساطی”  بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان به کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان مبنی بر زورگیری مسلحانه ۲ نفر از آنان پرونده ای در این خصوص تشکیل و ماموران پلیس شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد ۲ نفر که مسلح به سلاح شورشی بودند در ساعات خلوت و ساعات پایانی شب جلوی خودروهای سواری به ویژه خودروهای پژو۲۰۶ را گرفته و با تهدید رانندگان محتویات داخل خودروها شامل ضبط و باند و سایر اموال با ارزش داخل آن را به سرقت می بردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ماموران پلیس موفق شدند در کمترین زمان ممکن چهره و هویت اصلی سارقان را بدست آوردند عنوان کرد: با تلاش ها و پیگیری های دقیق و تخصصی صورت گرفته نهایتاً این متهمان که به وسیله یک دستگاه خودرو در یکی از نقاط شهر تردد می کردند توسط واحد گشت انتظامی کلانتری شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
سرهنگ بساطی از کشف یک اسلحه شورشی با ۳۰ عدد فشنگ و تعدادی اقلام و لوازم مورد استفاده در سرقت طی بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: در بررسی انجام شده مشخص شد یکی از متهمان دستگیر شده سابقه دار و از محکومان فراری است.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۱۵ فقره سرقت از رانندگان خودروهای سواری توسط زورگیران دستگیر شده گفت: در این خصوص پرونده تشکیل شده و پس از تنظیم شکایت مال باختگان متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا