جریمه ۲.۸ میلیارد ریالی برای قاچاق سیگار الکترونیکی در آذربایجان شرقی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: دو متهم پرونده قاچاق سیگار الکترونیکی و کالای بهداشتی در این استان به پرداخت دو میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال جریمه، محکوم شدند.

به گزارش ارک خبر،«صمد حضرتی»، روز دوشنبه با اشاره به پرونده قاچاق ۲۶۸ عدد سیگار الکترونیکی، افزود: این پرونده از سوی نیروی انتظامی عجبشیر به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شده بود.
وی ارزش این سیگارهای الکترونیکی را ۷۲۰ میلیون ریال اعلام و اظهار کرد: به این پرونده در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان رسیدگی و شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به ارجاع پرونده قاچاق کالای بهداشتی از سوی نیروی انتظامی سراب به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان، گفت: به این پرونده قاچاق کالای سلامت محور به ارزش ۷۲۲ میلیون ریال در وقت تعیین شده در این شعبه رسیدگی شد.
حضرتی، ادامه داد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۴۴۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
در نیمه نخست سال جاری به دنبال رسیدگی به یک هزار و ۹۲۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در آذربایجان شرقی، قاچاقچیان به پرداخت بیش از دو هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا