تبلیغات هوایی برای سرمایه‌گذاری در ترکیه

خبرگزاری ارک – خطوط هوایی ترکیه برای جلب سرمایه گذاری خارجی به این کشور مستقیما وارد کارزارهای تبلیغاتی شدند.
به گزارش آنادولو خطوط هوایی ترکیش ایر برای نخستین بار در تاریخ خود با درج عبارت «درترکیه سرمایه گذاری کنید» درمحیط آسمان از سرمایه گذاران بین‌المللی که با پروازهای این شرکت هوایی به مقصدهای مختلف سفر می‌کنند، دعوت می کنند که سرمایه‌های خود را به ترکیه بیاورند.
شرکت هواپیمایی ترکیش ایر با تامین خطوط پروازی برای 283 مقصد در 111 کشور جهان همچنین 50 مقصد داخلی و 233 مقصد بین‌المللی درسال جاری – 2015- برای پنجمین بار در فهرست برترین های ایر لاین اروپا قرار گرفته است.
اکنون این شرکت هوایی برای جذب سرمایه های خارجی به کشور مستقیما وارد عمل شده است.نخست وزیر ترکیه ضمن حمایت از فعالیت‌های جاری از سوی آژانس توسعه سرمایه گذاری ، ا زاین اقدام شرکت ترکیش ایر در نوشتن این شعار بر روی بدنه ایرباس 330 درناوگان هوایی این شرکت نیز حمایت کرده است.
«افتخار ایلکر آیچه» رییس هیات مدیره و کمیته اجرایی خطوط هوایی ترکیه گفت که ارسال پیام برای جذب سرمایه گذاری درترکیه از طریق یک هواپیما برای اولین درکنفرانس THY مطرح شد و نشانگر اهمیت سرمایه گذاری خارجی برای ترکیه است.
وی افزود که مقامات ترکیه علاقمند هستند که برای جلب توجه جهانیان به سرمایه گذاری در ترکیه ومعرفی فضای سرمایه گذاری ترکیه وجنبه‌های مثبت آن به جامعه تجارت جهانی از این بار پیام خود را درآسمان ها منتشر کنند.
مقامات ترکیش ایر می‌گویند که با این کار برند تجاری خود را با یک کانال تجاری جدید در آسمان معرفی کرده‌اند. زیرا ترکیش ایر به عنوان بهترین خطوط هوایی دراروپا با بالاترین تعداد مقصد در جهان خود یک فرصت و مسئولیت بزرگ در حمل نام تجاری برای ترکیه عمل می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا