آمار عجیب تراکتور مقابل استقلال در آزادی

از آخرین برد تراکتور برابر استقلال در ورزشگاه آزادی چیزی حدود ۲۵۴۹ روز می‌گذرد.

به گزارش ارک خبر، استقلال و تراکتور در جریان هفته دهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۲۰ روز شنبه در ورزشگاه آزادی به دیدار هم می‌روند.

تی‌تی‌ها آخرین‌بار در دیدار رفت لیگ شانزدهم و با هدایت امیر قلعه‌نویی توانستند بر استقلال علیرضا منصوریان در تهران غلبه کنند. تقابلی که با نتیجه دو بر یک به پایان رسید و گل‌های تراکتور را فرزاد حاتمی و تک گل استقلال را هم کاوه رضایی به ثمر رساندند.

تراکتور در همان فصل و در بازی برگشت در تبریز هم بر آبی‌های پایتخت غلبه کرد تا آخرین دبل خود مقابل استقلال را رقم زده باشد.

تراکتوری‌ها، در طول فصول اخیر برابر استقلال ناکام بوده‌اند و پاکو خمس با برد در بازی رفت لیگ بیست‌ودوم توانست بر طلسم ۱۴۱۹ روزه عدم برد تراکتور مقابل استقلال غلبه کند. اما طلسم نبردن‌های تیم تبریزی در ورزشگاه آزادی تداوم داشته و اکنون به ۲۵۴۹ روز که از آن شش سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز می‌گذرد، رسیده است.

جالب‌تر اینکه بدانید تی‌تی‌ها از لیگ سیزدهم تا شانزدهم، در چهار بازی متوالی در آزادی مقابل استقلال به پیروزی رسیده‌اند، اما اکنون در پنج بازی اخیر مقابل این تیم در تهران همواره بازنده بوده‌اند.

به گزارش ایسنا، حالا باید دید، آیا پاکو خمس در سومین تقابل خود با استقلال می‌تواند بر این رکورد منفی غلبه کرده و اولین برد تراکتورِ خصوصی را مقابل استقلال در آزادی رقم بزند یا خیر؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا