سلام استقلال خوزستان به صدر جدول لیگ برتر فوتبال

خبرگزاری ارک – تیم فوتبال استقلال خوزستان با برتری 3 بر صفر مقابل پدیده مشهد به صدرجدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران راه یافت.

تیم فوتبال استقلال خوزستان که شگفتی ساز فصل اخیر لیگ برتر باشگاه های ایران است، عصر دوشنبه در هفته چهاردهم این رقابت ها در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پدیده مشهد بود.
با وجود بارش باران، بازیکنان میزبان برای رسیدن به گل با انگیزه نشان دادند و در دقیقه 31 به هدف خود رسیدند. پاس در عمق بازیکنان استقلال خوزستان در محوطه جریمه به مهدی زیبدی رسید تا این مهاجم جوان با ضربه ای دقایق گل نخست را به ثمر برساند.
در نیمه دوم بازیکنان جوان و با انگیره استقلال خوزستان عملکرد بهتری داشتند و در دقیقه 74 از سوی حسن بیت سعید که یکی از بهترین مهاجمان فصل اخیر لیگ به شمار می رود به گل دست یافتند.
در دقیقه 81، حسن بیت سعید بار دیگر شم بالای خود در گلزنی را نشان داد و سومین گل میزبان را به ثمر رساند.
در نهایت این دیدار با برتری 3 بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید تا شاگردان عبدالله ویسی با 29 امتیاز در صدرجدول رده بندی قرار گرفته و به هفته ها صدرنشینی استقلال تهران پایان دهند.
پدیده مهشد نیز با قبول این شکست، 16 امتیازی باقی ماند.
** ترکیب استقلال خوزستان:
فرناندو خسوس، دانیال ماهینی، موسی کولیبالی، محمد طیبی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری، علی اصغر عاشوری(فرشاد سالاروند)، مهدی زبیدی(باقر هاشمی)، حسن بیت سعید(فرشاد جان فزا) و روح اله سیف اللهی.
** ترکیب پدیده مشهد:
مجتبی روشنگر، محمدحسین مرادمند، محمود خمیسی، رضا ناصحی، غلام حسین بادامکی، محسن یوسفی(معین عباسیان)، مهدی خیری، میثم نقی زاده، مسعود نظرزاده، محمدعلی مردانی(حسین مهربان)، مهرداد رضایی(محسن بیات).

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا