نوسازی ۱۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده درون‌شهری

شهردار تبریز از نوسازی ۱۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده از ابتدای آغاز این طرح تا به امروز و هدف‌گذاری آن به ۳ هزار دستگاه خبر داد.

به گزارش ارک خبر،به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز در جریان بررسی سیاست‌های راهبردی و پیشنهادات شورای اسلامی شهر در تدوین برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تبریز گفت: پیشنهادات اعضای شورای اسلامی شهر موجب رفع نقاط ضعف بودجه شهرداری تبریز در سال آینده می شود.

وی افزود: از آغاز دوره ششم در حوزه‌های مختلفی چون پسماند اقدامات چشمگیری انجام گرفته است.

هوشیار با اشاره به طرح توسعه فیبر نوری تبریز نیز گفت: در حوزه هوشمندسازی شهر نیز شاهد تحولی در سال آینده خواهیم بود به طوری که ۱۰۰ کیلومتر فیبرنوری در سطح شهر کار شده است.

وی با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان بحران در سال آینده اعلام کرد: تا به امروز با حمایت شورای اسلامی شهر رکورد نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهری، با نوسازی ۱۷۰۰ دستگاه زده شده است که هدف‌گذاری ما نوسازی ۳ هزار دستگاه تاکسی تا پایان سال جاری است.

شهردار تبریز با اشاره به تحول در حوزه ورزش تبریز در سال آینده یادآور شد: احداث و توسعه زیرساخت‌های ورزشی موجب بروز استعدادهای ورزشی و تشکیل تیم‌های پایه می شود.

وی تاکید کرد : تبریز در سال جاری در حوزه ورزش های همگانی رکورد اول کشوری را کسب کرد.

هوشیار با اشاره به توجه به موضوع آب در شهرداری تبریز ابراز داشت: برای اولین بار حفر چاه جذبی و حذف نمک پاشی در سطح شهر توسط شهرداری تبریز انجام گرفت و در ادامه با مساعدت استاندار آذربایجان‌شرقی منابع آبی غرب تبریز به شرق آن انتقال داده شد تا توزیع متوزان آبی در حوزه فضای سبز انجام گیرد.

وی با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز در سال آتی نیز گفت: تبریز در سال آینده در حوزه سرمایه گذاری، قدم های خوبی با همراهی شورا بر می‌دارد.

شهردار تبریز در پایان ابراز امیدواری کرد با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر بودجه‌ای واقعی و قوی برای سال آینده تدوین شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا