تحقق اقتصاد مبتنی بر فناوری هدفی است که با رینوتکس محقق می شود

معاون توسعه شرکتهای دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: تحقق اقتصاد مبتنی بر فناوری هدفی است که با رینوتکس محقق می شود.

به گزارش ارک خبر،رضا اسدی فرد در آیین اختتامیه یازدهمین نمایشگاه رینوتکس با بیان اینکه حضور پرشور خانواده‌ها در آیین اختتامیه نشان دهنده آن است که توانسته‌ایم مردم شهر و استان را درگیر موضوع فناوری و اقتصاد مبتنی بر فناوری کنیم و این خود به معنای تحقق هدفمان در برگزاری رویدادهای فناورانه است افزود: بی شک همدلی و تلاش مجموعه‌های دلسوز شهر و کشور سبب شده است تا امروز شاهد برپایی چنین رویداد فناورانه ارزشمندی در استان و کشور باشیم.

معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری اضافه کرد: ظرفیت جدیدی برای ۱۰ استان به‌عنوان برش استانی اقتصاد دانش‌بنیان ایجاد شده که ظرفیت‌های استان و معاونت علمی در یک برنامه دو ساله در کنار هم قرار می‌گیرد و کمک می‌کند تا زیرساخت‌های این استان ها توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی با توجه به ظرفیت های بالای خود جزو این ۱۰ استان است‌.

اسدی فرد با اشاره به حضور و مشارکت قابل توجه دانش آموزان در نخستین رویداد فناوری دانش آموزی آن را امید بخش توصیف کرد و ادامه داد: حضور گرم کودکان و نوجوانان در چنین فضای نوید بخش فردا بهتر برای ایران است.

وی از دست اندرکاران برگزاری نخستین فستیوال رینو فست برای ایجاد چنین فضا و بستری برای تجربه فضای آکنده از نوآوری و فناوری  برای کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا