جابه‌جایی ۵۸ عضو پیوندی توسط بالگردهای هوانیروز

فرمانده هوانیروز ارتش اظهار کرد: چنان که بالگردهای هوانیروز شاهد چندین مورد تولد نوزادان و یا جا به جایی ۵۸ عضو پیوندی بودند.

به گزارش ارک خبر،«امیر سرتیپ یوسف قربانی »روز دوشنبه در یادواره شهدای هوانیروز تبریز اظهار کرد: هوانیروز ارتش از بزرگترین و قدرتمندترین ناوگان بالگردی غرب آسیا برخوردار است و به همین علت امروز در ۳۰ استان کشور در خدمت مردم هستیم؛

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به انجام رزمایش در شرایط نامناسب آب و هوایی و مجهز شدن این نیرو به دوربین‌های دید در شب، گفت: همین موضوع باعث شد سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی عنوان کنند باید مراقب باشیم بالگردهای ارتش ایران شبانه روی شناورهای ما در خلیج فارس ننشینند.

این فرمانده ارشد نظامی، اظهار کرد: شهدا با خدا معامله کردند و در راه اسلام و وطن از با ارزش‌ترین دارایی خود گذشتند تا ما امروز در امنیت و آسایش زندگی کنیم و باید راه این عزیزان را ادامه دهیم و نام و یادشان را در جامعه زنده نگه داریم.

وی ادامه داد: بنا به فرموده رهبر عزیز انقلاب زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست و کسانی که مراسم‌ شهدا را برگزار می‌کنند اجر شهید دارند.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس با ۸۰ کشور جنگیدیم و اجازه ندادیم که حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا شود اظهار کرد: شهیدانی چون کشوری‌ها، شیرودی ها، صیادها و قاسم سلیمانی‌ها داشتیم که در دفاع از این مرز و بوم جان خود را فدا کردند و این عزیزان برای ما ارزشمند هستند.

فرمانده هوانیروز ارتش، به عملیات‌های هوانیروز در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد گفت: در دفاع مقدس هوانیروز ۵۰۰ هزار ساعت عملیات انجام داد که این عدد در جهان رکورد محسوب می‌شود، البته همزمان چنانچه بلایای طبیعی هم رخ می‌داد در کنار مردم برای کمک‌رسانی حضور داشت وخدمات مختلف ارائه می‌کرد.وی با اشاره به انجام رزمایش در شرایط نامناسب آب و هوایی و مجهز شدن این نیرو به دوربین‌های دید در شب گفت: همین موضوع باعث شد که سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی عنوان کنند باید مراقب باشیم تا بالگردهای ارتش ایران شبانه بر روی شناورهای ما در خلیج فارس ننشینند.

امیر قربانی اظهار کرد: امروز نیز هوانیروز در تمام عرصه های کشور اگر گلوگاهی و مشکلی مشاهده می‌کند بی‌تردید وارد می شود و به عنوان بازوی توانمند و قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد میدان می‌شود.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه غرب به کشور اظهار کرد: تحریم ها به ویژه در بخش هوایی به گونه‌ای بود که قطعه ای در هوانیروز پیدا نمی‌شد اما امروز با فرمان مقام معظم رهبری و وجود جوانان نخبه در کشور شرکت قطعه سازی هوانیروز راه‌اندازی شده و بیش از ۸۰۰ نوع قطعه در تیراژ ۸۰۰ هزار تولید می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا