جریمه ۴ هزار و ۵۲۵ میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان شرقی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۹ ماه سال جاری، قاچاقچیان کالا و ارز در استان به پرداخت چهار هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش ارک خبر، صمد حضرتی  در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان جریمه به دنبال رسیدگی و مختومه شدن ۲ هزار و ۸۲۱ پرونده تخلف، برای متخلفان در این حوزه صادر شده است.

وی اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲ هزار و ۹۸۸ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به واحدهای اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۳۲۶ پرونده تخلف مانده در این حوزه در جریان است.

اصناف متخلف در آذربایجان شرقی ۲ هزار و ۷۸۸ میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: در این بازه زمانی، اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات استان در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از ۲ هزار و ۷۸۷ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

حضرتی، ادامه داد: این میزان جریمه به دنبال رسیدگی و مختومه شدن هشت هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف از سوی واحدهای اجرای احکام در این حوزه صادر شده است.

وی یادآور شد: در این مدت ۹ هزار و ۱۳۱ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحدهای اجرای احکام وارد شده است و روند رسیدگی به ۳۱۴ پرونده تخلف مانده در این حوزه ادامه دارد.

متخلفان حوزه بهداشت و درمان در آذربایجان شرقی بیش از ۶۲ میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در ۹ ماه امسال ۶۲۵ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شد، گفت: به دنبال رسیدگی به این پرونده ها برای متخلفان این حوزه ۶۲ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

حضرتی، افزود: در این مدت ۶۳۱ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به واحدهای اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۱۲ پرونده تخلف در جریان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا