ما به تخصص و علم بانوان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ایمان داریم

 

 

معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: ما به تخصص و علم بانوان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ایمان داشته و همواره از حضور آنها در همه عرصه‌ها بهره برده‌ایم.

 

به گزارش ارک خبر، محمد ده‌بیدیان در آئین میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر که در مجتمع فرهنگی رفاهی شهید محمد متتظری برگزار شد، با بیان اینکه مراسم امروز مزین به نام مبارک حضرت زهرا (س) است و به مناسبت بزرگداشت روز زن و مادر تدارک دیده شده است، اظهار کرد: حضرت صدیقه طاهره، در واقع تجسم عالی‌ترین مفاهیم اسلامی درباره زن، مادر و همسر هستند. حضرت زهرا (س) در زمینه عفاف و حجاب، عبادت و بندگی خداوند متعال و در زندگی فردی خود، قطع به یقین الگوی والایی برای همه ما به ویژه بانوان هستند.

 

وی رسالت بانوان در خانواده به ویژه مادری و همسری را بسیار مهم خواند و گفت: بر اساس آنچه در دین ما تاکید شده، زنان هم در جامعه و هم در خانواده به ویژه ایفای نقش مادری جایگاه ویژه‌ای دارند.

 

ده بیدیان ضمن آرزوی موفقیت همه بانوان به ویژه بانوان شاغل در هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار کرد: ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان همواره به جایگاه بانوان توجه ویژه داشته و بر این باوریم که بانوان پا به پای مردان و چه بسا در بسیاری از عرصه‌ها از آنها پیشی گرفته و موفقیت‌های زیادی را خلق کرده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه نگاه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی دو سال گذشته بسیار ویژه بوده، تاکید کرد: ما به تخصص و علم بانوان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ایمان داشته و همواره از حضور آنها در همه عرصه‌ها بهره برده‌ایم.

دکمه بازگشت به بالا